וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 מבנים לא חוקיים פונו ממאחז בבנימין

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 9:28

לפי המנהל האזרחי, המבנים הוקמו על קרקע פרטית פלסטינית בניגוד לחוק. הפינוי בוצע בשיתוף ליווי כוחות גדולים של מג"ב במאחז גבעת עוז ציון-צור הראל. במאחז תקפו בתגובה לפינוי: "בושה וחרפה שממשלת הימין על מלא מאשרת הרס בזוי כזה"

עימותים קשים במהלך פינוי מאחז בלתי חוקי בבנימין/ללא קרדיט

קציני המנהל האזרחי פינו היום (שלישי) ארבעה מבנים בלתי חוקיים בשיתוף ליווי כוחות גדולים של מג"ב ויחידות נוספות ממאחז צור הראל.

לפי המנהל האזרחי, המבנים הוקמו על קרקע פרטית פלסטינית בניגוד לחוק והפעילות עברה ללא אירועים חריגים.

במאחז צור הראל הגיב לפינוי: "בעוד המדינה כולה על הרגליים מחשש לתגובה איראנית, מצאה לה מערכת הביטחון זמן וכוח להילחם באויב האמיתי הלוא פעילי ההתיישבות ששומרים על ארץ ישראל מפני השתלטות ערבית עוינת. בושה וחרפה שממשלת הימין על מלא מאשרת הרס בזוי כזה שמגיע לאחר מספר פעמים בהם מחבלים ערבים מהכפר בורקא תוקפים שוב ושוב רועי צאן של הגבעה, רק לפני שבוע ניצל מלינץ' אחד מרועי הצאן של הגבעה ויצא בפציעות בלבד. אנו לא נישבר ונמשיך ליישב את ארץ ישראל למרות ההתנכלויות מבית ומחוץ שמנסות בכל דרך להעביר את השליטה בשטח לידי הרשות הפלסטינית הרצחנית".

קציני המנהל האזרחי בליווי כוחות גדולים של מג"ב ויחידות נוספות ביצעו  פעילות אכיפה נגד 4 מבנים בלתי חוקיים שהוקמו במאחז גבעת עוז ציון.6 באוגוסט 2024. ללא קרדיט, אתר רשמי
קציני המנהל האזרחי בליווי כוחות גדולים של מג"ב ויחידות נוספות ביצעו פעילות אכיפה נגד 4 מבנים בלתי חוקיים שהוקמו במאחז גבעת עוז ציון.6 באוגוסט 2024/אתר רשמי, ללא קרדיט

בחודש יולי, קציני המינהל האזרחי פינו שישה מבנים לא חוקיים שהוקמו על קרקע פרטית מוסדרת במאחז גבעת עוז ציון שהיוו סיכון ביטחוני. במהלך הפינוי, התפתחו עימותים בין נערי גבעות לכוחות הביטחון במהלך פינוי מאחז בלתי חוקי בבנימין.

פינוי המאחז החל בשעה 04:00 במהלכו הנערים ניסו למנוע את הריסתו והציתו צמיגים, רכב ויידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר כוחות מג"ב. בתגובה לכך, השתמשו הכוחות באמצעים לפיזור הפגנות. בנוסף, בחלק מהמבנים התבצרו פעילי גבעות, חלקם תקעו את רגליהם בתוך בטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully