וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד תחנת חדרה נחקר בחשד שעצר באופן לא חוקי מפגינים נגד נתניהו בקיסריה

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 6:02

סנ"צ עמית פולק נחקר במחלקה לחקירת שוטרים בחשד שעצר "ללא סמכות ובאלימות" מפגינים שקראו למחות מול ביתו של רה"מ בקיסריה. פולק חשוד בשימוש לרעה בכוח, תקיפה ושיבוש הליכי חקירה. בן גביר: "הפוליטיזציה של מח"ש בניצוח היועמ"שית ופרקליט המדינה היא חמורה מאוד"

מפגינים נגד נתניהו בקיסריה, 8 ביולי 2024/מוקד קיסריה

מח"ש חקרה היום (שני) את סגן ניצב עמית פולק, מפקד תחנת חדרה, בחשד שעצר "ללא סמכות ובאלימות" מפגינים שהציבו על משאית דגם של טנק - וקראו למחות מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה.

פולק, שנחקר יחד עם כמה שוטרים נוספים, חשוד בשימוש לרעה בכוח, תקיפה ושיבוש הליכי חקירה.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר זעם על ההחלטה. "מח"ש עושה הכל כדי לנסות להרתיע קציני משטרה מלמלא את עבודתם וחובתם לפעול בצורה מקצועית", מסר בן גביר. "מח"ש פועלת בהנחיית פרקליט המדינה, שגם רוצה לתפור לי תיק על 'הסתה נגד תושבי עזה'. הפוליטיזציה של מח"ש בניצוח היועמ"שית ופרקליט המדינה היא חמורה מאוד, והגיע הזמן שמח"ש תהפוך לגוף עצמאי שאינו כפוף לצמד הפוליטי בהרב מיארה ואיסמן. סגן-ניצב פולק הוא קצין משטרה מצטיין, ואני נותן לו ולשוטריו גיבוי מלא".

עמית פולק. שלומי גבאי
חשוד בשימוש לרעה בכוח. סנ"צ עמית פולק/שלומי גבאי

עוה"ד עמית חדד ונועה מילשטיין טענו כי השוטר פעל על פי סמכותו, ושמח"ש החליטה "לקחת צד" נגדו. "סנ"צ פולק פעל בסמכות, ברשות ועל פי הוראת מפקדו, כל טענה אחרת משוללת יסוד", מסרו עורכי הדין. "יש להצר על כך שמח"ש הכניסה עצמה לתוך המחלוקת הציבורית. במקום לפעול באופן ממלכתי ולשקם את האמון הציבורי האבוד, החליטה מח"ש 'לקחת צד' ולחקור קצין מצטיין על שהעז למלא את תפקידו. חבל".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
כאלף איש הפגינו בשבת בקיסריה. יואב איתיאל
קראו למחות מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. מפגינים בקיסריה/יואב איתיאל

ח"כ נאור שירי ממפלגת יש עתיד תמכו בהחלטת מח"ש, וטענו כי כל האזרחים צריכים לזכות בשיוויון בפני החוק. "אין אף אחד מעל החוק במדינת ישראל", כתבה ח"כ שירי. "אי אפשר להיכנס לבתים של אזרחים במדינה, להחרים ציוד וכל זה ללא סמכות ובניגוד לחוק. יחד עם חברת הכנסת מירב בן ארי וחבר הכנסת קריב דרשנו בדיקה של המשטרה על מנת שכל אזרחי ישראל יזכו לשוויון בפני החוק. בהמשך לפנייתנו, מח"ש חקרו היום את סנ"צ עמית פולק. נמשיך לעקוב".

בתנועת המחאה התאוררות אמרו כי מדובר ברדיפה פוליטית. "החקירה במח"ש של מפקד תחנת חדרה היא אות קין על עוד בובה של בן גביר וחייבת להעביר את הזרקור גם על מפקד המחוז, המיועד למפכ"ל", מסרו. "מי שביקשו לרדוף פוליטית מפגנים כדי לרצות את השר שמעליו יצטרכו לתת את הדין. מינו של לוי למפכ"ל מתברר שוב כפסול, לא ניתן לו לעבור. אין דמוקרטיה עם משטרה פוליטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully