וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: הקואליציה משכה את החוק של ש"ס, בהיעדר הסכמות עם בן גביר

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 16:28

השר לביטחון לאומי מתנגד להצעתה של המפלגה בראשות אריה דרעי, בגלל דרישתו להצטרף לקבינט ביטחוני מצומצם. בתגובה, הקואליציה הודיעה כי כל הצעות החוק של מפלגת "עוצמה יהודית" לא יקודמו

בן גביר עשה "סיבוב היכרות" בעין החורש, התושבים הפגינו נגדו/מערכת וואלה

"חוק הרבנים" של ש"ס, שהיה אמור לעלות היום (שני) להצבעה בכינוס הפגרה המיוחד, אך ירד מסדר היום בשל "התנגדותו של בן גביר". השר לביטחון לאומי התנגד לחוק על רקע דרישתו להיות חבר בקבינט הביטחוני המצומצם - דרישה שעליה יו"ר ש"ס אריה דרעי הטיל וטו. בעקבות כך, בקואליציה הודיעו לבן גביר כי לא יקדמו את כל הצעות החוק של מפלגתו.

מטעם מפלגת עוצמה יהודית נמסר קודם לכן כי "גורמים בש"ס ובסביבת ראש הממשלה העבירו לנו מסר כי ככל שלא נתמוך בחוק הרבנים, הליכוד יפיל את החוקים של חברי הכנסת צביקה פוגל ולימור סון הר מלך להגנה על הציבור מפני ארגוני פשיעה ועברייני מין, וכן יפיל את החוק של ח"כ יצחק קרויזר, שיאפשר לכלוא מחבלים קטינים מתחת לגיל 14", נכתב בהודעה, שהמשיכה לתקוף את מפלגתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, וכמובן גם את דרעי וש"ס, במילים קשות, "מצער שהליכוד מנסה לסחור בחוקים להגנה מפני עברייני מין וארגוני פשיעה ולהחמרת ענישה כלפי מחבלים קטינים תמורת תמיכה בחוק הג'ובים של דרעי".

איתמר בן גביר  בכנס רשויות מקומיות 2024, אקספו תל אביב 09 ביוני 2024. ראובן קסטרו
עוצמה יהודית: "להכניס את השר לביטחון לאומי לפורום המצומצם". בן גביר/ראובן קסטרו

בעוצמה יהודית הדגישו שוב את דרישתם "להכניס את השר לביטחון לאומי לפורום המצומצם", והכריזו כי עד שדרעי לא יסיר את התנגדותו לצרף את השר בן גביר לפורום המצומצם, וראש הממשלה יאפשר זאת, חוק הרבנים לא יעבור".

בתחילת החודש שעבר, הקואליציה הסירה את "חוק הרבנים" מסדר היום ולא הביאה אותו להצבעה - על רקע אותו סירוב של בן גביר לתמוך בו כל עוד לא ייכנס לפורום הביטחוני המצומצם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully