וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזו טוענת: לא ישנתי כבר מעל 30 שנה. האם זה אפשרי?

19.8.2024 / 10:10

נגוין נוק מי קים בת ה-49 ידועה בכינוי "התופרת שלא ישנה" במחוז שלה. היא נמצאת כל הזמן בדוכן התפירה שלה והפכה לסנסציה בסביבתה: לטענתה "לאחר שהייתי ערה במשך חודשים, הגוף שלי התרגל לחיות בלי שינה"

חמישה הרגלים שהורסים לכם את השינה/@dr.karanr

מה פרק הזמן הממושך ביותר שהחזקםת מעמד בלי לישון? ובכן, קבלו שיא חדש.

אישה וייטנאמית כונתה ב-odditycentral "המוטאנטית שלא ישנה" בשל היכולת המיוחסת לה לוותר לחלוטין על שינה. היא טוענת שהיא נותרה ערה ברציפות במשך שלושת העשורים האחרונים.

נגוין נוק מי קים, בת 49, ידועה בכינוי "התופרת שלא ישנה" במחוז הולדתה לונג אנ - והייא מקבלת את הכינוי הזה בשמחה, כיוון שהוא מתאים לה לכאורה. בכל פעם שהתפרסמה עליה כתבה בעיתונות, אישרה קים שהיא לא ישנה כבר עשרות שנים, והוסיפה כי חוסר השינה המוחלט לא השפיע על בריאותה כלל. עם זאת, התופרת הוייטנאמית תמיד הדגישה שהיא לא נולדה עם היכולת לתפקד ללא שינה, אלא אימנה את עצמה להישאר ערה כל הלילה מאז שהייתה ילדה קטנה.

בהתחלה, היא הייתה לא ישנה בגלל שהיא אהבה לקרוא עד מאוחר בלילה, ובהמשך, כשהתחילה לעבוד כתופרת, היא עבדה עד מאוחר כדי לסיים את ההזמנות שלה. בשלב מסוים, היא כבר לא הרגישה צורך לישון בכלל, אז היא לא ישנה.

האישה שלא ישנה 30 שנה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
30 שנה בלי שינה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"כל לילה היה ככה, ישבתי מול מכונת התפירה שלי ולא העזתי לישון כי פחדתי שלא אוכל לעמוד בהזמנות", סיפרה נונגן נוק מי קים לכתבים. "בפעם הראשונה שעבדתי כל הלילה נתקלתי בקשיים רבים. לא רק שנרדמתי כל הזמן ועשיתי הרבה טעויות בתפירה, אלא גם הרגשתי עייפה וסחרחורת כל הזמן, ואפילו היו לי כמה תאונות דרכים."

"עם זאת, לאחר שהייתי ערה במשך חודשים, ואחר כך שנים בכל פעם, העיניים והגוף שלי התרגלו לחוסר השינה. מאז, לא יכולתי לישון גם אם רציתי", הוסיפה קים.

עוד מקרי קיצון
האישה שלא אכלה ולא שתתה כבר 16 שנים מדהימה את הרופאים

הגבר שהניף את ידו לפני 48 שנים - ומאז לא הוריד

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אישה ללא שינה. צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הגוף שלי כבר התרגל לא לישון"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך

למרות שלטענתה נוגן נוק מי קים סובלת מבעיות שינה (או חוסר שינה) כבר עשרות שנים המקרה שלה עדיין לא אומת רפואית, אך מדובר ביותר משמועה ויראלית. היא טוענת שההוכחה ההעיקרית לכך היא שאנשים יכולים לראות אותה עובדת כל היום וכל הלילה, מכיוון שהיא תמיד בדוכן התפירה שלה בקומונה לונג קאנג, לונג אנ. האור תמיד דולק והדלת תמיד פתוחה, כך שאנשים יכולים פשוט להיכנס פנימה או פשוט לצפות בה עובדת אם הם רוצים.

הידיעה על כך שאשה בשם קים לא ישנה במשך 30 שנה הפכה לאחרונה ויראלית ברשתות החברתיות בווייטנאם, והתופרת מצאה את עצמה שוב מוצפת במבקרים מכל רחבי המדינה שמגיעים לפגוש אותה ולבדוק אם השמועות נכונות. לה זה לא מפריע, ודלת הדוכן שלה בלונג קאנג תמיד פתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully