וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו עבודת אלוהים": האישה שלא אכלה ולא שתתה כבר 16 שנים מדהימה את הרופאים

19.5.2024 / 0:07

מולוורק אמבאו מאתיופיה טוענת שהיא החלה לצום מגיל 10, פשוט כי לא בא לה לאכול או לשתות. היא נבדקה על ידי רופאים בארצה ובעולם שאישרו שמצבה הרפואי "מצוין". זה סיפורה יוצא הדופן

האישה שלא אכלה או שתתה 16 שנים/drewbinsky

כמה זמן אדם יכול לחיות בלי לשתות ולאכול? התשובה הברורה היא לא יותר מימים ספורים. אלא שבאזור נידח באתיופיה חיה אישה שטוענת שהיא לא אכלה ולא שתתה כלום כבר יותר מ-16 שנים!

מולוורק אמבאו אומרת שלפתע הפסיקה לאכול או לשתות כשהייתה ילדה בת עשר, וזוכרת בבירור את הדבר האחרון שאכלה - תבשיל עדשים אדומות.

ההרפתקן דרו בינסקי נסע לאתיופיה כדי להיפגש עמה ולשאול אותה שאלה אחת פשוטה: "האם זה נכון?" כשלבסוף הוא מצא את הכפר שלה הוא הבחין מיד שהבית שלה גדול ומאובטח הרבה יותר משל כל שכניה, והוא ממוקם במתחם בעל חומות גבוהות. "להכנס לסלון של מולוורק זה כמו להיכנס לעולם אחר", סיפר דרו, "יש פוסטרים על הקירות ומגוון עתיקות שנותנות תחושה כאילו אנחנו תקועים בקפסולת זמן של ילדותה".

למרות הגודל והתחכום של ביתה, האסלה היא חור פשוט באדמה. מולוורק אומרת שהיא עצמה אף פעם לא משתמשת בה, אבל בתה ואחותה כן. היא מבלה הרבה מזמנה הפנוי בגינון ומגדלת הרבה ירקות למקרה שיהיו לה מבקרים.

היא אוהבת לבשל, ​​היא אומרת, אבל אף פעם לא רעבה בעצמה. היא מסבירה שהצום המוזר שלה בן 16 השנים התחיל פתאום. "פעם גרתי עם המשפחה שלי, והם ביקשו ממני לאכול ארוחת בוקר וללכת לבית הספר. אמרתי שאכלתי אבל רק העמדתי פנים. איבדתי את התיאבון למים או לכל מזון שהוא".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

אם אתם מטילים ספק בסיפור הזה חשוב שתדעו שמולוורק נבדקה לא פעם על ידי רופאים בבירת אתיופיה אדיס אבבה. לאחר שלוש שנים של בדיקות, הם אמרו שהיא במצב בריאותי מושלם, אבל אין שום רמז למזון, מים או חומרי פסולת במערכת העיכול שלה - מה שמצביע על כך שאין לה "צורך להטיל שתן או לעשות צרכים".

עוד אנשים עם הישגים מוזרים
הגבר שהניף את ידו באוויר לפני 48 שנים - ומאז לא הוריד

האישה עם "הפה הגדול בעולם" בדקה כמה צ'יפס נכנס לשם

אם אתם לא סומכים על דבריהם של הרופאים באתיופיה - לדבריה היא גם נבדקה על ידי רופאים בדובאי ובקטאר שבחנו גם את בריאותה הנפשית, אבל הם לא מצאו שום דבר רע איתה.

כשהייתה בהריון, מולווורק קיבלה עירויים של גלוקוז כדי לסייע בהזנת העובר הגדל בתוכה, אך היא מצאה את עצמה לא מסוגלת להניק לאחר הלידה.

היא מאמינה שמצבה החריג הוא "עבודה של אלוהים", ואינה יודעת להסביר מדוע זה התחיל אבל היא לא חושבת שאי פעם תאכל שוב. לאלה שאומרים שהיא רמאית, היא משיבה שהם צריכים לבוא ולהישאר איתה כמה ימים, ומהר מאוד יראו שבאמת אין לה צורך לאכול או לשתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully