וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה על תא"ל חירם: דיבורי רהב מיותרים. אם ימשיך לקשקש - לא יגיע רחוק

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 9:04

מפקד אוגדת עזה הנכנס מתח ביקורת על התרבות הישראלית ולדבריו היא "מנותקת ממחויבות עברה ומעול עתידה ומתמסרת אל הרגע". אלוף (מיל') תיבון התייחס ב-103fm לאמירות שלו ואמר כי "כל הנושא של להכניס את הפוליטיקה לצבא - זה לא טוב. חבל שהדברים נאמרו"

שרון כהן, כלתה של פסי כהן מבארי, על הפגישה עם תא"ל ברק חירם/על פי סעיף

אלוף (מיל') נועם תיבון, התראיין הבוקר (שני) ב-103fm ותקף את מפקד אוגדת עזה הנכנס, תא"ל ברק חירם, על האמירות שלו בטקס הפרידה מאוגדה 99.

"אנחנו כצבא סדיר הופתענו ונכשלנו. מאז אנו משיבים מלחמה שערה. עמידתנו איתנה, בניגוד מוחלט לתרבות הישראלית, המנותקת ממחויבות עברה ומעול עתידה ומתמסרת אל הרגע", אמר תא"ל חירם. "מבעד לעטיפת ההנאה וההוללות, צפים הערכים והאמונות העתיקות שמאחדים את כולנו והופכים אותנו לעם הנצח", הוסיף.

אלוף (מיל') תיבון תקף את תא"ל חירם ואמר כי הוא "יודע שהתפקוד שלו בבארי היה רע מאוד, והיו סימני שאלה גדולים האם לתת לו להיות מפקד אוגדת עזה".

אל"ם ברק חירם. דובר צה"ל
דיבורי הרהב האלה מיותרים לחלוטין. תא"ל חירם/דובר צה"ל

לדבריו, "כל דיבורי הרהב האלה מיותרים לחלוטין, וכל הנושא של להכניס את הפוליטיקה לצבא, זה לא טוב. חבל שהדברים נאמרו. סביר להניח שאם הוא ימשיך לקשקש במקום להוכיח את עצמו כמפקד קרבי, הוא לא יגיע רחוק. עכשיו הוא צריך להוכיח את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully