וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח כפול בבאקה אל-גרבייה: שניים נורו למוות ברכב

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 21:51

שני גברים נמצאו בתוך רכב בשטח פתוח ביישוב "פציעתם הייתה חמורה, ונאלצנו לקבוע את מותם במקום", סיפר פראמדיק מד"א שהגיע לזירה. מתחילת השנה נרצחו 141 בני אדם במגזר הערבי

גבר נורה למוות בכביש 6 סמוך למחלף באקה ג'ת/יואב איתיאל

במשטרת ישראל התקבל דיווח הערב (ראשון) אודות שני גברים, שטרם ידועים פרטיהם, פצועי ירי אשר מותם נקבע בתוך רכב בשטח פתוח בבאקה אל גרבייה, על ידי צוות של מד"א. היום נרשמו שלושה נרצחים ערבים בתחום מחוז חוף של המשטרה.

כוחות משטרה הגיעו למקום ואוספים ממצאים בזירה לצד סריקות אחר מעורבים חשודים. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי. פראמדיק מד"א סעיד מג'אדלה סיפר כי "שני הגברים ישבו בתוך רכב לאחר שנפצעו באירוע אלימות, ביצענו בדיקות רפואיות, אך פציעתם הייתה חמורה, ונאלצנו לקבוע את מותם במקום."

141 ערבים נרצחו מתחילת השנה, על פי יוזמות אברהם בתקופה המקבילה אשתקד שהסתיימה כשנת שיא נרצחו 139.

גבר נורה למוות בכביש 6 סמוך למחלף באקה ג'ת. יואב איתיאל, מערכת וואלה
שני הגברים ישבו בתוך רכב עם פציעות חמורות - מותם נקבע במקום"/מערכת וואלה, יואב איתיאל

לפני כחודש וחצי, אירוע דומה התרחש בפרדס חנה, ששני האחים כרם אבו חאמד ומוסטפא אבו חאמד בני 19 ו-20 נורו למוות במרכז העיר. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את השניים ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותם. השניים, תושבי ג'סר א-זרקא, נורו בעודם יושבים ברכבם במרכז המסחרי במרכז פרדס חנה. תושבי המקום ששמעו את היריות הזעיקו את המשטרה. בסה"כ, ארבעה מבני החברה הערבית נרצחו במחוז חוף ביממה האחרונה.

שני האחים עבדו בחנות ירקות במרכז המסחרי בפרדס חנה. הם חנו ליד חנות הירקות ואז נורו באמצעות נשק ארוך. אחיהם הגדול יצא למשמע הירי. "הם היו כמו תאומים, תמיד ביחד גם בבית גם בבילויים, גם בעבודה", סיפרה לוואלה אחותם בת ה-22 כשהיא מתייפחת בבכי. "הם עבדו ביחד עם האח הגדול, עבדו קשה בחנות, ניסו לחסוך כסף כמו כל צעיר. אהבו את החיים". כרם ומוסטפא הותירו אחריהם זוג הורים ו-10 אחים ואחיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully