וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח כפול במרכז פרדס חנה: שני אחים נורו למוות

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 7:14

השניים, עובדים בחנות ירקות, הגיעו לעבודתם מוקדם בבוקר ונורו למוות בחניה. למשמע קולות הירי, אחיהם הגדול יצא אליהם. "הם היו כמו תאומים, תמיד ביחד גם בבית גם בבילויים, גם בעבודה", סיפרה עליהם אחותם. "אהבו את החיים"

זירת רצח בפרדס חנה/יואב איתיאל

כרם אבו חאמד ומוסטפא אבו חאמד זוג אחים בני 19 ו-20 נורו הלילה (חמישי) למוות במרכז המושבה פרדס חנה. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את השניים ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותם. השניים, תושבי ג'סר א-זרקא, נורו בעודם יושבים ברכבם במרכז המסחרי במרכז פרדס חנה. תושבי המקום ששמעו את היריות הזעיקו את המשטרה. בסה"כ, ארבעה מבני החברה הערבית נרצחו במחוז חוף ביממה האחרונה.

שני האחים עבדו בחנות ירקות במרכז המסחרי בפרדס חנה, אליה הגיעו לפנות בוקר כדי להתחיל מוקדם את יום העבודה. הם חנו ליד חנות הירקות ואז נורו באמצעות נשק ארוך. אחיהם הגדול יצא למשמע הירי.
"הם היו כמו תאומים, תמיד ביחד גם בבית גם בבילויים, גם בעבודה", סיפרה לוואלה אחותם בת ה-22 כשהיא מתייפחת בבכי. "הם עבדו ביחד עם האח הגדול, עבדו קשה בחנות, ניסו לחסוך כסף כמו כל צעיר. אהבו את החיים". כרם ומוסטפא הותירו אחריהם זוג הורים ו-10 אחים ואחיות.

"ריססו אותם, ירו לעברם עשרות כדורים מ-אם 16 לא היה להם סיכוי", סיפרו קרובי משפחה שהגיעו תוך זמן קצר למקום. קול הבכי של הקרובים נשמע למרחוק באזור.

"זה אירוע קשה מאד ועצוב מאד", אמר לוואלה ראש המועצה המקומית ג'סר א-זרקא, שיח' מוראד עמאש, "אנחנו מכירים את המשפחה, משפחה מרובת ילדים, משפחת חרוצה, עובדים קשה לפרנסת הבית ולא קשורים לשום סכסוך בישוב. כואב הלב ממש. אף אחד לא יודע לאן מובילים אותנו ימים קשים כאלה. אנחנו נלווה את המשפחה, נחזק אותם וננסה לעזור במה שמתאפשר. מאסנו בשכול הבלתי פוסק הזה ונקווה שזה יהיה סוף סוף האירוע האחרון".

כרם אבו חאמד, קורבן הרצח בפרדס חנה. באדיבות המשפחה
כרם אבו חאמד, קורבן הרצח בפרדס חנה/באדיבות המשפחה
מוסטפא אבו חאמד, קורבן הרצח בפרדס חנה. באדיבות המשפחה
מוסטפא אבו חאמד, קורבן הרצח בפרדס חנה/באדיבות המשפחה

כוח משטרה שנקרא גם הוא לזירה החל באיסוף ממצאים ובחקירת המקרה. סגן מפקד מחוז חוף וסגן מפקד ימ"ר חוף סגן ניצב יוני חג'ג' הגיעו לזירה. מסתמן כי החקירה תוטל על היחידה המרכזית של מחוז חוף.

"שני הצעירים ישבו מחוסרי הכרה ברכב כשהם סובלים מפציעות ירי בגופם", מסר שילה הלוי, חובש רפואת חירום במד"א. "ביצענו בדיקות רפואיות אך למרבה הצער הפציעה שלהם הייתה קריטית ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

106 ערבים נרצחו מתחילת השנה, כך על פי נתוני יוזמות אברהם. מדובר לנתון זהה לתקופה המקבילה אשתקד, שנה שנחשבה לשנת שיא של כל הזמנים.

זירת רצח בפרדס חנה. יואב איתיאל
זירת רצח בפרדס חנה/יואב איתיאל
זירת רצח בפרדס חנה. יואב איתיאל
זירת רצח בפרדס חנה/יואב איתיאל

מוקדם יותר היום, גבר כבן 40 נורה למוות בכפר ג'דיידה מכר, שעות בודדות לאחר שגבר נרצח בדקירות בכפר מעאוויה. שלשום, בן 30 נורה למוות ברחוב עגנון בבת ים. צוות מד"א שהזועק למקום מצא אותו במצב קשה ופינה אותי לבית החלים וולפסון בחולון, שם נקבע מותו. שוטרי תחנת בת ים יחד עם חוקרי מז"פ שהוזעקו למקום החלו בחקירת המקרה ובאיסוף ממצאים מהזירה. בהמשך, מפקד מרחב איילון, תנ"צ חיים בובליל, קיים הערכת מצב בזירה והטיל את חקירת המקרה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב איילון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully