וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן יהיה נתניהו בזמן המלחמה? דיווח: "הושלמה הכנת 'בור יום הדין'"

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 15:58

בצל איומי התקיפה מאיראן ולבנון, העיתונאי בן כספית חשף כי שב"כ הכין לפעולה את בונקר הפיקוד בירושלים, בו צפויים לשהות בכירי ההנהגה המדינית. "הוא מצוייד ומאובזר בכל אמצעי הפיקוד ומחובר לבור בקרייה, מאפשר שהות ארוכה ואמור להיות חסין מכל סוגי האמל"ח הקיימים"

נתניהו בבפתח ישיבת הממשלה: "נגיב ונגבה מחיר כבד על כל מעשה תוקפנות נגדנו"/איתי בית-און / לע״מ

שב"כ הכין לפעולה את בונקר הפיקוד התת-קרקעי בירושלים, בו צפויים לשהות בכירי ההנהגה המדינית בעת מלחמת חירום - כך פרסם היום (ראשון) העיתונאי בן כספית. "הבונקר מצוייד ומאובזר בכל אמצעי הפיקוד והשליטה, מחובר לבור בקרייה ולכל שאר חדרי המלחמה, הוא מאפשר שהות ארוכה וחסין מכל סוגי האמל"ח הקיימים", חשף כספית.

היום, גורם איראני בכיר הבהיר בדברים שאמר לרשת אל-ג'זירה כי תגובת איראן לחיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הניה בשטחה בשבוע שעבר תהיה "קשה וכואבת".

"לא מתקבל על הדעת שטהראן לא תגיב על החיסול, או שתגיב רק באופן סמלי כלפי ישראל". לדבריו, כל תגובה תהיה קשה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מכנס בשעה זו את הקבינט לניהול המלחמה, בקריה בתל אביב. 14 באפריל 2024. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו מכנס בשעה זו את הקבינט לניהול המלחמה, בקריה בתל אביב. 14 באפריל 2024/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, קיים אתמול דיון מעמיק על תמונת המצב הנוכחית, שכלל הערכת סיכונים והמשך היערכות, בתומו הבהיר כי לא קיים כל שינוי בהנחיות.

"אנחנו מתכוננים וערוכים לכל תרחיש ולכל תגובה", מסר. "בימים האחרונים אנחנו, גם צה"ל וגם פיקוד העורף, חיזק מאוד את המוכנות שלו בשיתוף פעולה הדוק, גם עם הרשויות המקומיות וגם עם כל יחידות צה"ל. נכון לעכשיו, העורף פועל ללא מגבלות. נשנה את ההנחיות בהתאם להערכת המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully