וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלילה לנו לחפש אשמים לאסון": רב רמז שהפיגוע בחולון אירע בשל חילול שבת

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 15:09

הרב יצחק זילברשטיין פרסם מכתב לאחר הפיגוע בעיר בו נרצחו שני בני אדם, וכתב כי "כיוון שהיה זה סמוך למוצאי שבת קודש, ועוד בסמוך למקום שמחללים שבת בפרהסיה". הרב, שעומד בראש כולל בעיר הוסיף: "השבת הקדושה פגועה מחמת חילולי שבת, ועלינו לפייסה ולהתחזק בשמירתה"

פיגוע דקירה בחולון/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הרב יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה של סיעת דגל התורה, רמז היום (ראשון) במכתב שפרסם כי הפיגוע בעיר חולון הבוקר אירע בשל חילול שבת בעיר.

הרב זילברשטיין, שנחשב לסמכות הלכתית בכירה בציבור החרדי, כתב: "מזועזעים, המומים וכואבים על האסון שפקד את עירנו חולון בפיגוע הרצחני על ידי מחבל בן עוולה. ובוודאי שעל כל אחד ואחד מאיתנו לפשפש במעשיו, ולחשוב, על מה עשה ה' ככה לעיר הזאת, ומה חרי האף הגדול הזה?".

הרב מכהן גם כראש כולל בעיר והדגיש כי "חלילה לנו לחפש אשמים לאסון, אלא כל אחד יחשוב שבגללו ובעוונות קרה האסון הגדול הזה". עם זאת, הרב רמז לכך שהפיגוע אירע בגלל חילול שבת: "ונראה, כיוון שהיה זה סמוך למוצאי שבת קודש, ועוד בסמוך למקום שמחללים שבת בפרהסיה, בעוונותינו הרבים, אם כן השבת הקדושה פגועה מחמת חילולי השבת, ועלינו לפייסה ולהתחזק בשמירתה".

הרב הוסיף עוד: "לכן כל אחד עליו להתחזק בשמירת השבת וברחובה של עיר, ולהשפיע ככל יכולתו בכל סביבתו על שמירת השבת וללמוד בכל יום, לכל הפחות שתי הלכות מהלכות שבת".

הרב יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה של סיעת דגל התורה, רמז במכתב שפרסם  כי הפיגוע בעיר חולון הבוקר אירע בשל חילול שבת בעיר.4 באוגוסט 2024. ללא, אתר רשמי
הרב יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה של סיעת דגל התורה, רמז במכתב שפרסם כי הפיגוע בעיר חולון הבוקר אירע בשל חילול שבת בעיר.4 באוגוסט 2024/אתר רשמי, ללא
הרב יצחק זילברשטיין טוען שנשים נוהגות הן הסיבה לתאונות דרכים. ויקיפדיה, צילום מסך
הרב יצחק זילברשטיין טוען שנשים נוהגות הן הסיבה לתאונות דרכים/צילום מסך, ויקיפדיה

רינה דניב בת ה-66 וגבר בן 50 נרצחו הבוקר בפיגוע דקירה בחולון. שני פצועים נוספים, בן 70 במצב קשה ובן 26 במצב בינוני, פונו לקבלת טיפול רפואי על ידי צוותי מד"א שהוזעקו למקום. המחבל, עמאר רזק כאמל עודה, פלסטיני בן 34 מהעיירה סלפית הסמוכה לאריאל שבשומרון, ששהה בישראל ללא היתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully