וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על הפיגוע הרצחני בחולון: "נבוא חשבון עם כל מי ששיתף פעולה"

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 12:35

השר לביטחון לאומי מסר הצהרה לתקשורת ואמר כי "המלחמה שלנו היא לא רק מול איראן אלא כאן ברחובות". בן גביר גם קרא לציבור: "שאו נשק - זה מציל חיים". ראש האופוזיציה לפיד: "הדבר היחיד שהוא עושה - ראיונות, גימיקים ופרובוקציות"

בן גביר בזירת הפיגוע בחולון/יותם רונן

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) לפיגוע בחולון, בו נרצחו שני בני אדם ושניים נוספים נפצעו קשה ובינוני. "הבוקר התבצע פיגוע טרור רצחני בחולון. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ואיחולי החלמה לפצועים. אני משבח את השוטרים שחתרו למגע וחיסלו את המחבל. אנחנו נבוא חשבון עם כל מי ששיתף איתו פעולה".

גם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, התייחס לפיגוע. "אני משתתף בצער המשפחות ואני מאחל החלמה מהירה לפצועים. המלחמה שלנו היא לא רק מול איראן אלא כאן ברחובות", אמר בפתח דבריו. "בדיוק בשביל זה חימשנו את עם ישראל ב-150 אלף רישיונות נשק בשמונת החודשים האחרונים. פתחנו מאות כיתות כוננות וחיזקנו את המשטרה. אנחנו גם פועלים בבתי הסוהר כדי להרתיע את המחבלים", הוסיף.

השר בן גביר שיבח את השוטרים שנטרלו את המחבל ואמר "אני חייב להגיד יישר כוח גדול לשוטרים הגיבורים, לשוטרים שחתרו למגע. יכול היה להיות כאן אסון הרבה יותר גדול, אבל השוטרים שלנו מנוסים, מיומנים, חתרו למגע ונטרלו את המחבל. אני רוצה להגיד לאזרחים - שאו נשק. לא סתם פתחנו עוד ועוד כיתות כוננות. שאו נשק כי זה מציל חיים".

איתמר בן גביר בזירת הפיגוע בחולון, 4 באוגוסט 2024. אורי סלע
איתמר בן גביר בזירת הפיגוע בחולון, 4 באוגוסט 2024/אורי סלע

חבר הקבינט המדיני בטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', הגיב לפיגוע: "חייבים לזכור שוב ושוב, כמו בבוקר הקשה הזה, שהמלחמה שלנו היא מול מפלצות אדם שמסוגלות לרצוח בידיים זקנים וזקנות שהלכו כך סתם ברחוב, מלחמה של הרוע והאכזריות המוחלטים נגד הטוב המוחלט. והטוב חייב לנצח ולהשמיד את הרע, בלי לעצור דקה אחת קודם. ובע"ה כך יהיה. ‏תנחומים למשפחת הנרצחת הי"ד ורפואה שלמה לפצועים".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד: "אין שר שהוא כישלון מוחלט ועלוב יותר מאיתמר בן גביר. מאז שהוא נכנס לתפקיד הרחובות שלנו מוצפים רציחות, פשיעה, פיגועים. ‏בכל המדדים הביטחון האישי בהתרסקות, המשטרה בשפל של כל הזמנים. הדבר היחיד שהוא עושה ראיונות, גימיקים ופרובוקציות מהבוקר עד הערב".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ כתב ברשת החברתית X: "בוקר קשה. ‏אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב למשפחת הנרצחת בפיגוע בחולון, להתפלל להחלמתם של כל הפצועים ולחזק את אנשי כוחות הביטחון וחיילינו שפועלים בכל הגבולות ומעבר להם - כדי למנוע את הטרור ולהכות במבצעיו ובשולחיהם".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
זירת הפיגוע בחולון , 4 באוגוסט 2024. אורי סלע
זירת הפיגוע בחולון , 4 באוגוסט 2024/אורי סלע

אישה בת 66 וגבר בן 50 נרצחו בפיגוע דקירה בחולון. שני פצועים נוספים, בן 50 במצב קשה ובן 26 במצב בינוני, פונו לקבלת טיפול רפואי על ידי צוותי מד"א שהוזעקו למקום. המחבל, בן 34 מסלפית שביהודה ושומרון שהה בישראל ללא יתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully