וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה למחווה למנהיג חמאס: דגל ישראל הוצב מעל שגרירות טורקיה

עודכן לאחרונה: 4.8.2024 / 7:57

תושב רמת גן ראה פוסט של פעיל הסברה ישראלי כי השגרירות הטורקית הורידה את הדגל לחצי התורן כהזדהות עם מותו של איסמעיל הנייה. בתגובה, ניגש למקום עם רחפן כשדגל ישראל מתנוסס מעליו במטרה להציבו מעל הדגל הטורקי. "אני שמח שזכרו לא יקבל כבוד במדינה שלי", כתב | צפו

בווידאו:הלווית אסמאעיל הנייה, טהראן, איראן, 1 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

טורקיה הכריזה בסוף השבוע על יום אבל בעקבות ההתנקשות בראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, והשגרירות הטורקית בישראל הורידה את הדגל לחצי התורן.

שרים וחברי כנסת גינו את המהלך ומתחו ביקורת חריפה, אולם היה מי שלקח את זה צעד אחד קדימה. אוהד חמו, תושב רמת גן, ניגש למקום לאחר שראה פוסט של פעיל ההסברה יוסף חדאד, בו נכתב על הורדת הדגל. בדרכו למקום, חמו העמיס על הרחפן שנשא עימו את דגל ישראל והציב אותו בראש התורן.

לדבריו, השגרירות הזמינה את המשטרה למקום והבינה שהמעשה הפך לפרובוקציה. "הרבה אנשים התקהלו, והשגרירות העלתה מיד את הדגל שלה בחזרה לראש התורן, כפי שהוא אמור להיות", כך תיאר את השתלשלות האירועים בפוסט בפייסבוק.

חמו הוסיף בפוסט כי תפקידן של שגרירויות הוא להשכין שלום ולא ללבות את הלהבות. "אני שמח שבחרתי לפעול כך. אני שמח שזכרו של איסמעיל הנייה לא יקבל כבוד במדינה אליה אני שייך, בה אני חי ואליה אני מחויב".

דגל ישראל הוצב מעל שגרירות טורקיה בתל אביב, 4 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דגל ישראל הוצב מעל שגרירות טורקיה בתל אביב, 4 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד כתב בפוסט: "הייתה ביני לבין השגרירות שיחת שלום אמיתית, צוות האבטחה ומי מטעם השגריר יודעים שזה היה לרקוד לנו על הדם - הם לא מקבלי ההחלטות בוודאות, לחצנו ידיים, אני מקווה שבדרכי שלום יותר דברים יפתרו ולא דרך פרובוקציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully