וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשלחת הישראלית חזרה מקהיר; משפחות חטופים נגד נתניהו: "ממשיך לטרפד עסקה"

עודכן לאחרונה: 3.8.2024 / 18:35

ההפגנה נערכת על רקע חזרתה של משלחת המו"מ מקהיר, שבראשה עמדו ראש המוסד וראש שב"כ. בני המשפחות, בהם עינב צנגאוקר שבנה מתן בשבי, פנו אליהם בדרישה להפעיל לחץ על רה"מ להגיע לעסקה: "אחרי שחמאס הסכים, נתניהו הכניס תנאים חדשים כדי לטרפד - מאינטרסים אישיים"

עינב צנגאוקר אימו של מתן צנגאוקר שחטוף בעזה בסרטון לכבוד 300 ימים למלחמה/ללא

"בגלל נתניהו החטופים ממשיכים למות ולהיאנס": כך הצהירו הערב (שבת) משפחות חטופים מחוץ לבסיס הקרייה שבתל אביב. ההפגנה נערכת על רקע שיבתה של משלחת המו"מ לעסקה מקהיר, שבראשה עמדו ראש המוסד דדי ברנע וראש שב"כ רונן בר.

"יש עסקה על השולחן ונתניהו עושה לה סיכול ממוקד, הוא בוחר לגרור אותנו להסלמה, במקום לסגור את העסקה שתציל חיים ותימנע הסלמה. ראשי המשא ומתן - ספרו שהגורם היחיד שמתנגד משיקוליו האישיים לעסקה זה נתניהו, יש רוב בממשלה בעד העסקה, דרשו להביא את העסקה לשולחן הממשלה", הוסיפו בני המשפחות.

עינב צנגאוקר, אמו של החטוף מתן, פנתה בדבריה לראשי המשלחת הישראלית למו"מ - ראש המוסד דדי ברנע, ראש שב"כ רונן בר, כמו גם לראש מפקדת החטופים האלוף ניצן אלון. "גם אתם מבינים שנתניהו ימשיך לטרפד וחובתכם לצאת מיד לציבור: הסבירו שהעסקה שנתניהו יזם ואישר מוכנה לחתימה ושכל גורמי הביטחון תומכים בה! הסבירו שאחרי שחמאס הסכים, נתניהו הכניס תנאים חדשים כדי לטרפד. הסבירו שהעסקה מהווה אינטרס ביטחוני של ישראל. ספרו שהגורם היחיד שמתנגד משיקוליו האישיים זה נתניהו".

משפחות החטופים רגע לפני ההצהרה לעיתונות. שער בגין.3 באוגוסט 2024. עודד אנגל Oded Engel, אתר רשמי
משפחות החטופים רגע לפני ההצהרה לעיתונות. שער בגין.3 באוגוסט 2024/אתר רשמי, עודד אנגל Oded Engel

יהודה כהן, אביו של נמרוד, המשיך: "דרשו שהעסקה תובא מיד לשולחן הממשלה. לנתניהו אין לגיטימציה לקבל החלטות לבד על העסקה. נתניהו מאריך את המלחמה ומטרפד את העסקה משיקולים פוליטיים ואישיים, הוא לא יכול לקבל לבד החלטות על עסקת החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully