וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת צפייה: משפחתו של הנרצח החטוף איתן לוי פרסמה תיעוד קשה של חטיפתו

עודכן לאחרונה: 3.8.2024 / 14:18

בתיעוד נראית גופתו של לוי כשהאספסוף העזתי מתעלל בה. התיעוד פורסם באישור המשפחה ובעידודה והוא מכיל תוכן קשה לצפייה. "עם המון כאב ובעיקר חששות לחשוף את הטראומה שעברנו. ההוכחה שאין אזרח תמים בעזה"

בווידאו: עינב צנגאוקר יחד עם פעילים למען עסקה חסמו את איילון דרום מתחת לגשר יהודית עם הכיתוב על הכביש ״300״, 1 באוגוסט 2024/באדיבות המצולמים

משפחתו של הנרצח החטוף איתן לוי פרסמה היום (שבת) תיעוד קשה מחטיפתו לרצועת עזה בוקר 7 באוקטובר. בתיעוד, שפורסם בעמוד האינסטגרם של יוסף חדד, נראית גופתו של לוי כשהאספסוף העזתי מתעלל בה. התיעוד פורסם באישור המשפחה ובעידודה והוא מכיל תוכן קשה לצפייה.

"עם המון כאב ובעיקר חששות לחשוף את הטראומה שעברנו", כתבה משפחתו של איתן ברשתות החברתיות. "החלטנו לשתף ולהוציא החוצה את סרטון חטיפתו ואת הלינץ' שביצעו באיתן. ההוכחה שאין אזרח תמים בעזה. 43 שבועות שאנחנו חיים בסבל שאין לתאר, 115 חטופים שנותרו מאחור. זה הזמן להחזיר את כולם הביתה".

איתן לוי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"כל מי שמכיר את איתן מעיד דבר ראשון על טוב ליבו". הנרצח החטוף איתן לוי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש דצמבר, צה"ל הודיע למשפחתו של איתן לוי, נהג המונית מבת ים שנחטף ב-7 באוקטובר לרצועת עזה, כי הוא נרצח על ידי מחבלי חמאס. לוי הסיע לקוחה בבוקר ה-7 באוקטובר ממרכז הארץ לקיבוץ בארי, בזמן השתלטות המחבלים על האיזור. גופתו עדיין מוחזקת על ידי חמאס בשטח הרצועה.

שחר לוי, בן 22, הוא בנו היחיד של איתן לוי. בשיחה עם וואלה סיפר כי הופתע מהבשורה שקיבל הבוקר. "זה קשה בכל מצב, גם אם הייתי מוכן וגם אם לא. הייתה לי תקווה שאולי חמאס יהיו רחמנים לבן אדם נכה ומבוגר. כנראה שנתתי להם יותר מדי קרדיט. לפי מה שאמרו לנו כנראה שנרצח ב-7 באוקטובר. הוא נהג מונית שלא עובד כבר שנתיים אחרי שהפך לנכה בתאונת אופנוע".

"הוא אוהב לטייל ולשבת עם הילד שלו במסעדות, ולצאת עם הכלבות שלו בכל שבת לגינת הכלבים. כל מי שמכיר את איתן מעיד דבר ראשון על טוב ליבו. בשנים האחרונות הוא עובד כנהג מונית ובמרץ הקרוב אמור לחזור לעבוד בחו"ל בחברות בנייה", סיפרה אחותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully