וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'חנון שהפריע את הסדר הציבורי: פיקניק בגינה ציבורית הוכרז כהפגנה בלתי חוקית

עודכן לאחרונה: 3.8.2024 / 15:07

עשרות בודדות של אנשי מחאה נאספו מול ביתו של יולי אדלשטיין לפיקניק. בתיעוד האירוע, נראים המשתתפים לבושים בחולצות מחאה, חולקים כמה מאכלים כשמאחוריהם תלויים שלטי מחאה. בהמשך, השוטרים הורו למשתתפים להתפזר ואף עיכבו כמה מהם לחקירה

פיקניק של אנשי מחאה מול ביתו של יולי אדלשטיין/מערך עוטף עצורי המחאה

עשרות בודדות של אנשי מחאה נאספו היום (שבת) בגינה ציבורית מול ביתו של ח"כ יולי אדלשטיין לפיקניק ולמפגש חברתי. בתיעוד מהפיקניק, נראים אנשים ובינהם כמה ילדים לבושים בחולצות מחאה, יושבים על מחצלת, חולקים כמה מאכלים ומשוחחים כשמאחוריהם תלויים שלטי מחאה. שוטרי משטרת גלילות הגיעו למקום, הכריזו על המפגש כהפגנה לא חוקית והורו למשתתפים להתפזר. בהמשך, כמה ממהשתפים עוכבו לחקירה על ידי המשטרה

"משטרת גלילות הגיעה לאיים שתכריז הפגנה לא חוקית, AKA הפגנת הג'חנון של שבת בבוקר", נמסר בהודעה בנושא של מערך עצורי המחאה. "בשלב זה מחכים לקצין שיגזור את דינו של הג'חנון".

אנשי מחאה בפיקניק מול ביתו של יולי אדלשטיין. ערך עוטף עצורי המחאה, אתר רשמי
"בשלב זה מחכים לקצין שיגזור את דינו של הג'חנון". פיקניק המחאה/אתר רשמי, ערך עוטף עצורי המחאה

ממטה המאבק 'חופשי בארצנו' נמסר: "העובדה שאזרחים נעצרים בזמן פיקניק על הדשא ללא שום הפרעה במהלך סוף השבוע, כבר יום שני ברציפות, צריכה להדיר שינה מכל אזרח ואזרחית שרואים בדמוקרטיה הישראלית ערך בסיסי בקיומנו כמדינה. העובדה שאירועי האנרכיה האלימים של פריצות לבסיסי צה"ל, בהובלת ח"כים, לא הובילו למעצרים כלל, מקבלת כעת משנה תוקף של זעזוע".

"מעצר בעקבות לבישת חולצת מחאה מאפיין משטרים אפלים, בדיוק מהסוג שאדלשטיין עצמו נלחם כנגדו בעבר. נדמה כי בביצוע מעצרים פוליטיים אלה, משטרת ישראל אינה נאמנה לתפקידה אלא לרוח המפקד בלשכת השר. בושה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פיקניק של אנשי מחאה מול ביתו של יולי אדלשטיין. מערך עוטף עצורי המחאה, אתר רשמי
"מעצר בעקבות לבישת חולצת מחאה מאפיין משטרים אפלים". הפיקניק מול ביתו של אדלשטיין/אתר רשמי, מערך עוטף עצורי המחאה

ממשטרת ישראל נמסר: "שוב אנו רואים התנהלות של מפגינים שמנסים באמתלה לייצר תמונה מעוותת של המציאות וקוראים להפגנה 'פיקניק', הנחיות היועמ"ש ברורות וכפי שנקבע, חל איסור על הפגנה ליד בתי מגורים של אנשי ציבור במרחק של פחות מ-300 מטר. השוטרים שפעלו במקום לאכיפת ההנחיות והחוק, ביקשו מהמוחים, שחלקם נראו כמה פעמים בעבר מפירים את הסדר, לעזוב את המקום, לאור קיום מחאה במקום שאינו מאושר בצמוד לביתו של ח"כ באופן שמהווה הטרדה ופגיעה בפרטיות. מפגינה שלא נענתה להוראת השוטרים לעזוב את המקום, עוכבה לחקירה בחשד להתנהגות העלולה להפר את הסדר הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully