וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות חטופים משיקות: שחקנים ויוצרים מקריאים ליאיר נתניהו סיפורי הפקרה לפני השינה

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 21:00

הסדרה "פורום חיים - משפחות להצלת החטופים" כוללת מספר פרקים קצרים, בהם שחקנים ויוצרים מקריאים לבנו של רה"מ סיפורים לפני השינה מתוך הספר "מר הפקרה - מורשתו של נוטש החטופים". הספר יוצא לאור בדפוס בארי, אחד הקיבוצים ששילמו ומשלמים מחיר כבד בעקבות 7 באוקטובר

הספר מר הפקרה/מטה משפחות החטופים

השחקן יוסי מרשק מצטרף לסדרת רשת שיזם "פורום חיים - משפחות להצלת החטופים". זאת, לציון 300 ימי הפקרה של החטופות והחטופים בעזה.

הסדרה כוללת מספר רב של פרקים קצרים, בהם שחקנים ויוצרים מקריאים ליאיר נתניהו סיפורים לפני השינה מתוך הספר "מר הפקרה - מורשתו של נוטש החטופים". בפורום מספרים שמכינים עוד הפתעות רבות שנוגעות להנגשת הספר בפלטפורמות רבות ומגוונות, בארץ ובעולם.

מתוך הסרטון הראשון שנחשף כאן לראשונה: "קדימה יאירצ'וק, מספיק ריטוויטים של ינון מגל, הגיע הזמן לסיפור לפני השינה. והיום יאיר, ספר חדש - סיפורי הפקרה - לפני השינה. הנה... קטע שיעניין אותך מאוד, של אהרן צ'חנובר - חתן פרס נובל לכימיה לשנת אלפיים וארבע: 'המחשבות על החטופים צורבות כאש בבשר בני משפחותיהם. האם חיים הם או מתים? האם מעונים הם וגופם חולל, או שזוכים הם ליחס אנושי, גם אם דק הוא כחוט השערה? ונפשם - האם נותר ממנה דבר או שמא התרסקה? אי הוודאות מטלטלת ולא נותנת מנוח. השיהוי המרושע בשחרורם חותר תחת הסיבה שבגינה 25,000 איש ואישה הקריבו חייהם למען המדינה שהחלה להיות מקור אור לעולם כולו, ועתה היא אפילו לא מהווה מקור אור עבור עצמה. האור כובה'", מרשק מסיים את ההקראה ומוסיף: "לילה טוב יאיר, מחר נשמע סיפור נוסף".

ספר-מר הפקרה. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
ספר-מר הפקרה/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים
ספר-מר הפקרה. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
ספר-מר הפקרה/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

זהו הסרטון הראשון מתוך סדרה שתופץ ברשתות החברתיות בימים הקרובים, במקביל להשקת הספר "מר הפקרה" המתוכננת ב-7 באוגוסט. הספר "מר הפקרה", כולל כ-300 עמודים, שלכתיבתם שותפות לצד משפחות החטופים, גם כ-200 דמויות מפתח בחברה ובמדינה: מדינאים, אנשי מערכת הביטחון, רופאים, נשות ואנשי רוח ואמנות, אנשי ונשות אקדמיה ותקשורת.

באופן סמלי ומתבקש, הספר יוצא לאור בדפוס בארי, אחד הקיבוצים ששילמו ומשלמים מחיר כבד בעקבות 7 באוקטובר. המהדורה הראשונה והמלאה שלו שתושק בשבוע הבא, צפויה לכלול כבר עם צאתה - עשרות אלפי עותקים שיופצו באמצעות מרכזי חלוקה בכל רחבי הארץ. אלפי ישראלים הצטרפו לגיוס המונים כדי להבטיח את הוצאתו לאור של הספר והפצתו ובתוך כחודש, גייסו יותר ממיליון שקלים והיעד הוא 2 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully