וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עסקה או הפקרה": אלפים השתתפו בעצרת לרגל 300 ימים לטבח והחטיפה

עודכן לאחרונה: 2.8.2024 / 1:16

מטה משפחות החטופים מסר שהוא "מצפה מממשלת ישראל למנף את הישגי צה"ל ולאשר את עסקת נתניהו שמונחת על השולחן". בעצרת בכיכר החטופיםנאמו בני משפחה של החטופים בעזה, והופיעו בכירי האמנים ובהם רן דנקר, אפרת גוש, ארקדי דוכין וערן צור

בווידאו: עינב צנגאוקר יחד עם פעילים למען עסקה חסמו את איילון דרום מתחת לגשר יהודית עם הכיתוב על הכביש ״300״, 1 באוגוסט 2024/באדיבות המצולמים

עצרת לרגל היום ה-300 לטבח 7 באוקטובר ולחטיפתם לעזה של מאות ישראלים התקיימה הערב (חמישי) בכיכר החטופים בתל אביב. הכותרת שנתנה לעצרת על ידי מטה המשפחות היא "די! עסקה או הפקרה". בהודעת המטה נאמר "הערב, 300 באוקטובר, מטה משפחות החטופים מצפה מממשלת ישראל למנף את הישגי צה"ל ולאשר את עסקת נתניהו שמונחת על השולחן, זו שתביא את 115 החטופים והחטופות הנמקים בשבי החמאס הביתה".

בעצרת השתתפו בני משפחות חטופים ובהם שני ומאי ירושלמי, אחיותיה של החטופה עדן ירושלמי, איציק הורן, אביהם של החטופים יאיר ואיתן הורן, בת שבע יהלומי, אשתו של החטוף אוהד יהלומי ובני משפחה נוספים. בנוסף יופיעו בעצרת רבים מבכירי האמנים בישראל ובהם קרולינה, איזי, רן דנקר, ארקדי דוכין, אפרת גוש, ערן צור ועוד. את העצרת ינחה גורי אלפי.

צעדת ה300 של מטה משפחות החטופים יוצאת  לדרך מכיכר החטופים.. דנה רעני Dana Reany, אתר רשמי
צעדת ה-300, 1 באוגוסט 2024/אתר רשמי, דנה רעני Dana Reany

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר היום בכיכר החטופים: "אני מברך את מערכת הביטחון על חיסולים מוצדקים וביצועים מדויקים. אויבנו צריכים לדעת שיש לנו עם חזק וצבא חזק שיגיע אליהם בכל מקום. אבל ניצחון יש אחד וזה עסקת חטופים שתחזיר את הילדים שלנו הביתה ותחזיר את ההרתעה למדינת ישראל. שתחזיר את השקט לצפון. את השקט לדרום ואת האפשרות של האנשים שלנו לחיות בביתם בשלום ובביטחון".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
צעדת ה300 של מטה משפחות החטופים יוצאת  לדרך מכיכר החטופים.. דנה רעני Dana Reany, אתר רשמי
צעדת ה-300/אתר רשמי, דנה רעני Dana Reany
משפחות החטופים צועדות, קשורות בשרשראות.. נעם אמיר, אתר רשמי
משפחות החטופים צועדות, 1 באוגוסט 2024/אתר רשמי, נעם אמיר

פורום חיים - משפחות להצלת החטופים, מסר לרגל היום ה-300 לחטיפה: "בניגוד לטובת האזרחים והמדינה, תוך הפרת המחוייבות הראשונה שלו למי שנחטפו בשבעה באוקטובר בשל מחדלי ממשלתו, רה"מ בנימין נתניהו ממשיך לעשות הכל כדי לטרפד כל סיכוי לעסקה לשחרור החטופים. לפני שבועיים הונחה הצעה לעסקת שחרור החטופים על השולחן, נתניהו מיהר לצאת לוושינגטון ולא התייחס אפילו במילה לעסקה. זה לא היה מקרי, הוא חזר עם מהלך שהביא את חמאס להקפיא מיידית את המו"מ. רבי המרצחים והמחבלים הם בני מוות, אבל הרבה לפניהם היו צריכים לבוא בני המשפחות שלנו שנחטפו לעזה".

בהודעה נאמר עוד: "מדינת ישראל נכנסת בשעות אלה לכוננות ספיגה, כי נתניהו הוא לא מר ביטחון ולא מר כלכלה, הוא מר הפקרה. לרה"מ יש מקלט בטוח, אבל ההורים, הבנים, הבנות, האחיות והאחים שלנו נמצאים עכשיו בידיהם של מחבלי חמאס. בשם המשפחות, אנחנו מבקשים מכל אחת ואחד מאזרחי ישראל לתמוך במאבקנו להצלתם של הישראלים שהופקרו שם כבר 300 ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully