וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התיעוד בוואלה: מח"ש פתחה בחקירה נגד השוטר שמשך זקנים של חרדים

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 16:04

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב אבשלום פלד, דרש אמש לבצע תחקיר על האירוע - וכעת תפתח חקירה נגד השוטר. בקטע וידאו שהגיע לידי וואלה נראה השוטר מנסה למשוך אותם מהמקום על ידי משיכה בזקן אך ללא הצלחה. מדובר במפגינים של הפלג הירושלמי שנוקטים בקו קיצוני נגד גיוס לצה"ל

שוטר מושך בזקנים של מפגינים חרדים בהפגנה מחוץ לבית החייל בתל אביב/מערכת וואלה

בעקבות התיעוד בוואלה, מח"ש פתחה היום (חמישי) בחקירה על האירוע שבו שוטר משך בזקנים של שני חרדים בהפגנה אתמול מחוץ לבית החייל בתל אביב.

בקטע וידאו שהגיע לידי וואלה נראה השוטר מנסה למשוך אותם מהמקום על ידי משיכה בזקן אך ללא הצלחה. מדובר במפגינים של הפלג הירושלמי הקיצוני שנוקטים בקו קיצוני מאוד נגד גיוס או שיתוף פעולה עם צה"ל, והם מחו במקום במשך שעות ארוכות.

תא"ל שי טייב, ראש חטיבת התכנון ומנהל כוח אדם בצה"ל, הגיע למקום והותקף על ידי מאות מהמוחים. הם ניסו למנוע את כניסתו בגופם, קראו לעברו "רוצח" ו"נאצי". לאחר מעורבות של השוטרים הוא הצליח להיכנס לבניין. זאת פעם שניה שהוא סופג התקפה מסוג זה, אחרי הפעם האחרונה במהלך ביקורו אצל הרב דוד לייבל בבני ברק שפועל יחד עם קציני צה"ל להקים חטיבה חרדית בצה"ל.

שוטר מושך בזקנים של מפגינים חרדים בהפגנה מחוץ לבית החייל בתל אביב, 30 ביולי 2024. ללא, אתר רשמי
השוטר מנסה למשוך אותם מהמקום על ידי משיכה בזקן. קטע מתוך תיעוד וואלה/אתר רשמי, ללא

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "משטרת ישראל פעלה במשך שעות ארוכות על מנת לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע מפורעים בהפגנה בלתי חוקית לפרוץ לבית החייל, תוך שהם חוסמים כבישים ומתעמתים בצורה אלימה עם השוטרים. במהלך ההפגנה הבלתי חוקית 10 פורעים נעצרו בגין תקיפת שוטרים והפרת הסדר הציבורי. כל טענה על התנהגות השוטרים החורגת מן המקובל, ראוי שתיבחן ע"י הגורמים המוסמכים לכך".

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב אבשלום פלד, דרש כבר אמש לבצע תחקיר על האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully