וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן לאדן של עזה": במערכת הפוליטית חוגגים את חיסול דף

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 12:12

פוליטיקאים מהקואליציה והאופוזיציה מיהרו לברך על ההישג הצבאי, ביניהם שר הביטחון יואב גלנט - שפרסם תמונה שלו מסמן איקס על תמונת דף. "צעד גדול בדרך למיגור החמאס כארגון צבאי ושלטוני, ולהשגת מטרות המלחמה שהצבנו", כתב גלנט. לפיד: לתרגם את ההישג להחזרת החטופים"

בווידאו:חיסול מוחמד דף וראפע סלאמה/דובר צה"ל

כוחות הביטחון אישרו היום (חמישי) רשמית כי מוחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס, חוסל בתקיפת צה"ל במחנה הפליטים בחאן יונס בתחילת החודש. בכל רחבי הקשת הפוליטית מיהרו והגיבו על ההישג הצבאי, ביניהם שר הביטחון יואב גלנט - שפרסם תמונה שלו מסמן איקס על תמונת דף.

"חיסולו של רב המרצחים מוחמד דף - 'בן לאדן של עזה' בתאריך 13.07.24, הוא צעד גדול בדרך למיגור החמאס כארגון צבאי ושלטוני, ולהשגת מטרות המלחמה שהצבנו", כתב גלנט בחשבון ה-X שלו. "הפעולה האיכותית והמדויקת בה חוסל התאפשרה בזכות שיתוף הפעולה המיטבי בין צה"ל לשב"כ והעומדים בראשם. תוצאות הפעולה מבהירות שהחמאס הוא ארגון בפירוק, וכי על המחבלים לבחור בין כניעה למוות. מערכת הביטחון תרדוף את מחבלי חמאס - ממתכנני הטבח ועד למבצעיו, ולא תשקוט עד להשלמת המשימה".

יואב גלנט מסמן איקס על תמונתו של מוחמד דף. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"מערכת הביטחון לא תשקוט עד השלמת המשימה". יואב גלנט מסמן איקס על מוחמד דף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש האופוזיציה יאיר לפיד בירך את כוחות הביטחון, וביקש להתרכז במשינה כעת - להחזיר את החטופים הביתה. "הישג צבאי חשוב מאין כמותו", כתב. "את ההישגים הצבאיים צריך לתרגם להישגים מדיניים אסטרטגיים ולעשות הכל בשביל להשיב את החטופים הביתה. עכשיו".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב בחשבון כי יש להמשיך בחיסולים הממוקדים. "אני מברך ומחזק את כוחות הביטחון על הפעולה המוצלחת שהובילה לחיסולו של רב המרצחים מוחמד דף", כתב בחשבון ה-X שלו. "העוז, המקצועיות והנחישות שהפגינו הלוחמים הם עדות ליכולתנו לעמוד מול כל איום. אין מקום בעולם לאותם מחבלים מתועבים שטבחו, אנסו וחטפו יהודים בשבעה באוקטובר ועלינו לוודא שאף אחד מהם ימות מוות טבעי".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר כי צריך להמשיך בכל הכח עד מיטוט ארגון הטרור ברצועה. "מיטוט חמאס קרוב מתמיד ואנחנו נלחמים בכל החזיתות", כתב. "אסור לנו לעצור רגע לפני הניצחון! רמטכ"ל חמאס מוחמד דף חוסל, רמטכ"ל חיזבאללה פואד שוכר חוסל, חוסלו אלפים רבים של מחבלים כולל בכירים מאד וכך נמשיך עד שנשמיד את כולם, נשיב את הביטחון ונחזיר את החטופים הביתה".

מי אתה מוחמד דף?

דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס משנת 1993, אחראי על שורה של אירועי טרור וחטיפה בהם טבח 7 באוקטובר, חטיפת ורצח החיילים נחשון וקסמן, אריה פרנקנטל ושחר סימני, אירועי האינתיפדה השניה, מצבע צוק איתן ועוד רבים. הוא נמצא על לרדאר הישראלי כבר שני עשורים ונעשו מאמצים רבים לחסלו. באחד המקרים, במבצע צוק איתן, נהרגו אשתו ובנו בהפצצה בחאן יונס. אמנם הוא לא חוסל, אך נפגע קשות.

בחודש דצמבר 2023 פורסם תיעוד של דף, לאחר ששבועות ארוכים ריחפה עננת ספק על מצבו הבריאותי. בתמונה, דף בעל שיער שיבה, עונד משקפיים, עם עיוורון בעין אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully