וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא המתיחות: שגריר ישראל בארה"ב לשעבר הצטרף לכיתת הכוננות בגליל

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 21:21

מייקל אורן, שהתנדב השבוע לכיתת הכוננות בכפר בלום, פועל גם במישור הדיפלומטי למען ישראל והשבת החטופים. "זאת חובתנו לתרום, כל אחד על פי יכולתו, למען המדינה"

המטח לגליל העליון/אלי אשכנזי

בשיאו של שבוע מתוח בגבול הצפון: שגריר ישראל בארה"ב לשעבר וסגן שר לשעבר במשרד רה"מ מייקל אורן התנדב כחבר בכיתת הכוננות של כפר בלום. "תושבי הצפון חווים קשיים רבים כבר 9 חודשים עם המלחמה הגוברת בגבול הצפון מכיוון חיזבאללה - ואין לה אופק לסיום", מסר היום (רביעי) אורן. "אהבתי לישראל והרצון שלי לסייע בכל דרך גרם לי לעלות על מדים לראשונה מזה עשור, מאז שהנחתי את המדים בארון בפעם האחרונה. כישראלי, פטריוט ציוני זאת חובתנו לתרום, כל אחד על פי יכולתו, למען המדינה. בימים רגילים אני תורם באמצעות הסברה ודיפלומטיה והיום אני מוסמך כחבר בכיתת כוננות בגבול הצפון, על כל המשתמע מכך".

הצטרפותו נעשתה לאחר תיאומים מול יקל"ר מועצה אזורית הגליל העליון, רבש"ץ כפר בלום ואנשי כיתת הכוננות מזה מספר שבועות לקראת תחילת ההתנדבות.

ד"ר מייקל אורן. 31 ביולי 2024. באדיבות המצולמים
ד"ר מייקל אורן. 31 ביולי 2024/באדיבות המצולמים

בימים הקרובים ייקח אורן, ששירת בחטיבת הצנחנים במהלך מלחמת לבנון הראשונה, חלק מלא מכיתת הכוננות של כפר בלום הכוללת שמירות בעמדות השמירה הסטטיות, סיורים רכובים והשתלבות בכוננות עם שחר של צוות הכוננות.

בנוסף, כמו כן, כשגריר ישראל לשעבר, אורן פעיל בכל הקשור למלחמה הגואה בגבול הצפון והקשיים הרבים שחווים מפוני הצפון. לפני כחודש אירח משלחת של מפוני הצפון בוושינגטון לסדרת פגישות בבית הלבן ועם חברי קונגרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully