וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים מבצעי חיסול: ברשת הסופרמרקטים ויקטורי חוגגים את ההתנקשות בהנייה

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 16:22

הידיעה על המבצע בטהרן הפיחה היום שמחה בליבם של ישראלים רבים - וברשת הקמעונאות המוכרת לקחו את החגיגות צעד אחד קדימה והציבו שולחנות עם כיבוד ללקוחותיהם. "עם ישראל חי", נכתב על השולחנות עם תמונתו של הניה. לקוחות אחרים ביקרו את המחווה: "בנפול אויבך אל תשמח"

דני מכלוף, מעסיקו לשעבר של הנייה, בראיון ב-2018: "עבד אצלי 9 שנים, היה גם בחתונות של הבנות שלי"/יוסי פרטוק

הידיעה על חיסולו בטהראן של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, הפיחה היום (רביעי) נחת בליבם של ישראלים רבים. בסניף "ויקטורי" שבשוהם לקחו את העניין צעד אחד קדימה - והקימו שולחן עם כיבוד במרכז הסניף - לרווחת הלקוחות.

על השולחן, שהוצב כאמור במרכז הסניף, הונח כיבוד רב ודגל ישראל נפרס. במרכז השולחן שלט שעליו נכתב: "מוזמנים להתכבד, עם ישראל חי, ויקטורי שוהם". בנוסף בשלט נוסף סמוך תמונתו של הנייה שעליה נכתב: "חוסל".

בסניף "ויקטורי" בראש העין הוצב שולחן דומה - אולם ככל הנראה היה מי שפחות אהב את המחווה - והפך אותו. שולחנות דומים הוצבו בסניפים נוספים של הרשת.

רשת ויקטורי הציבו שולחן לכבוד חגיגות חיסול איסמעיל הנייה ,ראש העין 31.ביולי 2024. ללא, אתר רשמי
רשת ויקטורי הציבו שולחן לכבוד חגיגות חיסול איסמעיל הנייה ,ראש העין 31.ביולי 2024/אתר רשמי, ללא
רשת ויקטורי הציבו שולחן לכבוד חגיגות חיסול איסמעיל הנייה ,ראש העין 31.ביולי 2024. ללא, אתר רשמי
רשת ויקטורי הציבו שולחן לכבוד חגיגות חיסול איסמעיל הנייה ,ראש העין 31.ביולי 2024/אתר רשמי, ללא

המחווה של רשת "ויקטורי" ספגה גם ביקורת ברשתות החברתיות. "אילו היה למי שהציב את המיצב העלוב הזה, הכנה למוח על הקופסה המונחת בקצה צווארו - הייתי מפנה אותו לפסוק: 'בנפול אויבך אל תשמח'. מי שלא מזהה את סגירת הפער האיכותי בינינו לבין אויבינו, יכול להמשיך לחגוג", כתב גולש שצילם את שולחן המתוקים. "עם ישראל החי המת", הגיב משתמש נוסף.

ברשת נפוצו הבוקר תיעודים רבים של מי שביטאו את התרגשותם באמצעות חלוקת בקלאוות וסוכריות - מחווה שיש המזהים אותה דווקא עם מפגני שמחה פלסטיניים לאחר פיגועי טרור. אל מתחם המסחר בצומת בית קמה הגיע הבוקר סלאם אל הוזייל, תושב רהט, עם בקלאוות וסוכריות וחילק לעוברים ושבים

אל הוזייל סיפר: "זהו יום חג, אני מחכה שיחסלו גם את סינוואר ואז אני אעשה מסיבה גדולה. המחבלים האלה של החיזבאללה ושל החמאס רצחו בדואים, יהודים ודרוזים, היום זהו יום חג בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully