וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של חטוף על חיסול הנייה: "רואה דבר כזה ועוד יותר חוששת"

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 12:39

יולי בן עמי, בתו של אוהד בן עמי החטוף בעזה, שיתפה בתחושותיה חיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס. "אנחנו כל כך קרובים לעסקה ואני לא יודעת איך להגיב לדבר הזה", אמרה. "אני לא מוכנה שאבא שלי יהיה בשבי שנה"

הצהרת משפחות חטופים 20.7.24/רוני כנפו

מה יהיו ההשלכות של חיסול הנייה על עסקת חטופים? התשובה לשאלה הזאת עדיין לא ידועה. משפחות החטופים שממשיכות להילחם כל יום על שובם של יקיריהם התעוררו בבוקר עם הידיעה הדרמטית על חיסולו של אחד מאנשי המפתח של חמאס - ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה. יולי בן עמי, בתו של אוהד בן עמי החטוף בעזה, שיתפה בתחושותיה ובמצבה של אימה שחזרה מהשבי בראיון ל-103FM.

"ראיתי את הידיעה לפני 10 דקות ואני באמת לא יודעת מה אני חושבת עליה", אמרה בן עמי. "אנחנו תמיד בחששות, תמיד מרגישים שמשהו יכול לשבור את העסקה, כשאנחנו כל כך קרובים לעסקה ואני לא יודעת איך להגיב לדבר הזה. הבוקר אני מתעוררת ורואה דבר כזה ואני עוד יותר חוששת", אמרה.

"אני יודעת שאנחנו כל כך קרובים לעסקה ואני רוצה להאמין שאבא שלי חוזר בקרוב ואני רואה דבר כזה וקשה לי", הוסיפה.

יולי בן עמי. דוברות מטה המשפחות, צילום מסך
"רואה דבר כזה וקשה לי". יולי בן עמי/צילום מסך, דוברות מטה המשפחות

בן עמי אמרה כי קשה לה לחשוב על אביה במשך שנה בשבי. "הדרישה שלי מממשלת ישראל זה שיעשו הכול כדי להחזיר אותם", אמרה. "אנחנו מחר 300 ימים בדבר הזה, ומישהי אמרה לי 'עוד מעט אנחנו הולכים לשנה'. אני לא מוכנה שאבא שלי יהיה בשבי שנה. אני פשוט לא רואה את זה קורה, לא מוכנה לזה בשום צורה".

"ממשלת ישראל צריכה לעשות הכול כדי להחזיר אותם. הייתי בבארי ב-7 באוקטובר, זה היה מחדל רציני והוא ממשיך", המשיכה בן עמי. "הם כבר צריכים להיות בבית. אני נמצאת עוד בטראומה מ-7 באוקטובר, אין לי את האופציה להשתקם, אימא שלי בכלל אחרי שחזרה מהשבי ויודעת שבעלה שם ומה הוא עובר כל יום... הם פשוט צריכים לחזור כבר הביתה", זעקה.

"אימא שלי, מצבה לא טוב בריאותית ונפשית. קודם כול מבחינה נפשית כשהיא יודעת מה קורה שם ושבעלה עדיין שם. זה משפיע מאוד על הבריאות. היא חזרה לאחר שלא קיבלה את התרופות שלה. זה קשה מאוד. אנחנו כולנו במצב לא ידוע, כל הזמן עליות וירידות", הבהירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully