וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחירי חיסול": האנשים שחגגו את ההתנקשות בהנייה - עם בקלאוות וממתקים

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 11:46

הציבור הישראלי הגיב בשמחה להודעה בדבר חיסול איסמעיל הנייה. במקומות רבים ברחבי הארץ התושבים חילקו בקלאוות, סוכריות ושתייה מתוקה- מחווה שלרוב מזוהה בחגיגות הפלסטיניים לאחר פיגוע טרור. "זהו יום חג, אני מחכה שיחסלו גם את סינואר", אמר תושב רהט שחילק סוכריות

מחלקים בקלאוות אחרי החיסול של הנייה/יניר יגנה

הידיעה על חיסולו בטהראן של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, גרמה נחת רוח לישראלים רבים. אולם נראה שחלק ממש התקשו להכיל את השמחה: ברשת נפוצו הבוקר (רביעי) תיעודים של מי שביטאו את התרגשותם באמצעות חלוקת בקלאוות וסוכריות - מחווה שיש המזהים אותה דווקא עם מפגני שמחה פלסטיניים לאחר פיגועי טרור.

אל מתחם המסחר בצומת בית קמה הגיע הבוקר סלאם אל הוזייל תושב רהט עם בקלאוות וסוכריות וחילק לעוברים ושבים "זהו יום חג, אני מחכה שיחסלו גם את סינואר ואז אני אעשה מסיבה גדולה. המחבלים האלה של החיזבאללה ושל החמאס רצחו בדואים, יהודים ודרוזים, היום זהו יום חג בשבילנו".

ברשת הסופרים ויקטורי הציגו שלחן ועליו חטיפים ומתוקים, ועובדי הסופר חגגו בצהלולים לחיסול. בדוכן פלאפל בבאר יעקב תלו בלונים כחולים ולבנים, והגישו בקלאוות ושתייה מתוקה ללקוחות.

מחלקים בקלאוות אחרי החיסול של הנייה, 31 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חלוקת בקלאוות לאחר חיסול פואד שוכר ואיסמעיל הנייה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רק בינואר האחרון עמדה חלוקת הבקלאוות בעין הסערה, ובהקשר כמעט זהה. בתוכנית "הצינור" של גיא לרר בערוץ 13 חילקו בשידור חי בקלאוות לאחר חיסולו של בכיר חמאס סאלח אל-עארורי בביירות, שיוחס לישראל. פעיל ההסברה יוסף חדאד, שהשתתף בפאנל לצד כתבי הערוץ, שלף חבילת בקלאוות, פתח אותן והכריז שכך בכוונתו לחגוג את מותו של בכיר ארגון הטרור. "אני רוצה להגיד לכל אותם מנהיגים של חמאס - על כל אחד מאלה שיחוסלו, אני אוכל עוד בקלאווה", אמר אז. המעשה עורר סערה ברשתות החברתיות, בשל הדמיון בינו לבין הדרך שבה בעזה ובשטחים חוגגים לאחר פיגועי טרור. כך, למשל, כתב אז מזכ"ל "שלום עכשיו" לשעבר, יריב אופנהיימר, כתב כי "המלחמה הזאת הורסת אותנו מבפנים", וגולש אחר הוסיף: "בכל יום שעובר אנחנו דומים לאויבינו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully