וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיסול הצליח, מחסום הפחד נשבר - וביירות היא שוב יעד לגיטימי לפגיעה

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 9:42

מותו של פואד שוכר מוכיח לחיזבאללה שישראל חזרה למשחק וקובעת בו כללים חדשים. נסראללה יצטרך להחליט כיצד הוא מגיב, ויתייעץ כמובן עם ידידו מטהרן. חרף המחמאות המוצדקות לצה"ל על המבצע, העובדה שבכיר כזה מרגיש בטוח לשהות מעל פני הקרקע - מלמדת שיש עוד עבודה בהרתעה

תקיפה ישראלית בביירות, 30 ביולי 2024/על פי סעיף

החיסול הממוקד של מספר 2 בארגון חיזבאללה, פואד שוכר, שאחראי על טבח 12 ילדים ישראלים ממג'דל שמס, מוכיח כי ממשלת ישראל מקבעת כללי משחק חדשים במזרח התיכון. אין מרחב חסין מפני תקיפות ישראליות: לא באיראן, לא בתימן ובטח לא בלב ביירות - בו מכה צה"ל בפעם השנייה. חציית קווים אדומים נענים בתשובות מאוד ברורות.

צה"ל לקח אחריות על התקיפה זמן קצר לאחר האירוע. המודיעין הישראלי וחיל האוויר הוכיחו רמה מקצועית גבוהה ודיוק בכלל הזירות, ומשכך, מגלגלים בצה"ל את הדילמה לפתחו של מזכ"ל ארגון חיזבאללה חסן נסראללה ושאר הבכירים בציר הרשע.

פיצוץ עז בשדה התעופה בביירות, 30 ביולי 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"מודיעין הישראלי וחיל האוויר הוכיחו רמה מקצועית גבוהה ודיוק בכלל הזירות". זירת החיסול בביירות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נסראללה, שלאחרונה מצוי בלחץ גדול, ועקב כך החל לשקר באופן ובתדירות שלא מאפיינת אותו, יתייעץ עם הפטרון בטהרן כיצד להגיב. הוא לא יעז לחזור על הטעות מקיץ 2006 בה העריך הערכת חסר את מידת התגובה הישראלית, וינסה לבצע תגובות מחושבות כשהוא חושב שהוא יודע לאן הוא נכנס, וכיצד הוא יוצא מכל תגובה לתקיפה הממוקדת. כמובן, שההודעה הרשמית על חיסול הבכיר מהווה משקל משמעותי בהיקף התגובה של הארגון השיעי.

נסראללה שקורא בשקיקה פרסומי חדשות וספרים בעברית באופן שכיח, ותופס מעצמו מומחה לחברה הישראלית, לצה"ל ולממשלותיה, אוהב מאוד משוואות. באמצעותן הוא מייצר שפה משותפת שמאז 2006 היתה מאוד נוחה. כולל מ-7 באוקטובר. הגיע הזמן לכפות עליו מציאות חדשה שבה ממשלת ישראל פוקדת על צה"ל מהלכים צבאיים בלתי צפויים, חכמים ויצירתיים כדי להרתיע אותו מלפעול כבשגרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה. ShutterStock
"מצוי בלחץ גדול, ועקב כך החל לשקר באופן ובתדירות שלא מאפיינת אותו". נסראללה/ShutterStock

העובדה שבכיר חיזבאללה מרגיש מספיק בטוח כדי לשהות בבניין דירות מעל פני הקרקע ולא עמוק בבונקר כשאר בכירי הארגון מצביעים כי צה"ל צריך להעביר את הארגון השיעי עוד כמה שלבים כדי להרתיע את אויביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully