וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לך מכאן, בוגד": ראש הממשלה נתניהו ביקור במג'דל שמס

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 15:33

תושבי מג'דל שמס לנתניהו: "לך מכאן"/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שני) לביקור וניחום אבלים במג'דל שמס, יחד עם ראש השב"כ רונן בר, יומיים לאחר האסון הטראגי במרגש הכדורגל בו נהרגו 12 ילדים. קריאות "לך מכאן, בוגד, רוצח" נשמעו מההמונים מסביב. נתניהו דיבר עם ראשי הקהילה, ניחם את המשפחות השכולות והניח זר זיכרון בגן המשחקים.

ראש הממשלה נתניהו במקום האסון: "הגענו לכאן היום למג'דל שמס, יחד עם השייח' מואפק טריף וראשי הרשויות של מג'דל שמס ועין קיניא, כדי להביע את ההזדהות העמוקה והזעזוע העמוק ממעשה הזוועה שהתרחש כאן. זה אסון נורא. כמו כל אזרחי ישראל, ואני חייב להגיד לכם, כמו רבים בעולם כולו, אנחנו הזדעזנו עד עומק נפשנו מהקטל הנורא הזה. חיזבאללה בגיבוי איראני, שיגרה לכאן טיל איראני, שגדע את חייהם של 12 נשמות טהורות. 12 ילדים וילדות ששיחקו כאן כדורגל ולא הצליחו להגיע לצערנו למיגונית. הלב נקרע מהאסון הכבד. אנחנו מחבקים את המשפחות שעוברות עכשיו סבל בל יתואר".

"הילדים הללו הם הילדים שלנו, הם הילדים של כולנו. מדינת ישראל לא תעבור ולא יכולה לעבור על כך לסדר היום. תגובתנו בו תבוא, והיא תהיה קשה. לאחינו ואחיותנו, העדה הדרוזית שילמה עד היום מחיר כבד מאוד במלחמה. אני מצדיע לחיילים הגיבורים שמסרו את נפשם למען כולנו. אני אומר לכם: אחים אנחנו. יש לנו ברית חיים, אבל לצערנו זו גם ברית של רגעי שכול ויגון. אנחנו מחבקים אותכם.

ראש הממשלה נתניהו ביקר במקום האסון במג'דל שמס, 28 ביולי 2024. קובי גדעון /לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה נתניהו ביקר במקום האסון במג'דל שמס, 28 ביולי 2024/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון /לע"מ
ראש הממשלה נתניהו ביקר במקום האסון במג'דל שמס, 28 ביולי 2024. קובי גדעון /לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה נתניהו ביקר במקום האסון במג'דל שמס, 28 ביולי 2024/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון /לע"מ

לעדה כולה אני אומר: שלא תיפול רוחכם. אל תאבדו תקווה מול מעשי ההתנכלות של ציר הרשע של איראן וחיזבאללה. מדינת ישראל תמשיך לעמוד לצידכם, כאן, ובמרחב כולו, היום מחר ולתמיד. יהי זכרם של הילדים היקרים והמתוקים הללו נצור עימנו לעד".

לאחר מכן, נפגשו רה"מ נתניהו ור' השב"כ בר עם נציגי המשפחות השכולות ושמעו מהם על האובדן הכבד. ראש הממשלה ביקש מהם למסור את תנחומיו הכנים לכל בני המשפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully