וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח איש שב"ס הודה ושחזר, מעצרו הוארך בשנית

עודכן לאחרונה: 29.7.2024 / 11:27

איברהים מנצור נעצר לפני כשבועיים בחשד לרצח של יוחאי אבני, וכן הצתה, התפרצות ושיבוש מהלכי משפט. נציג המשטרה: "מדובר ברצח של איש כוחות הביטחון, ובזמן ביטחוני רגיש מאוד". סנגורו: "אין מדובר בפיגוע מתוכנן מראש. אני לא חושב שיש צורך לחקור אותו שוב פעם"

תיעוד מרגע מעצר החשוד ברצח הסוהר יוחאי אבני/דוברות משטרת ישראל

בית המשפט הצבאי יהודה האריך היום (שני) בשנית ב-10 ימים את מעצרו של איברהים מנצור, שוהה בלתי חוקי מהכפר בידו, החשוד ברצח איש שב"ס יוחאי אבני. במשטרה ייחסו לו עבירות של רצח, הצתה, התפרצות ושיבוש מהלכי משפט.

בפתח הדיון עדכנו במשטרה כי החשוד הודה ושחזר את הרצח. זאת, לאחר שהובא לזירה לפני ימים אחדים. "מדובר ברצח אכזרי, על המנוח נמצאו סימני אלימות קשים. לאחר הרצח הוא שרף את דירת המנוח וחזר לביתו בכפר", תיאר נציג המשטרה את ממצאי שעלו מהחקירה. עוד עלה מהדיון כי בחקירתו מסר פרטים מוכמנים מזירת הרצח, נחקר כמה פעמים אך במשטרה נדרשים לבצע עוד פעולות להשלמת התיק נגדו.

יוחאי אבני, איש שב"ס שנמצא מת בביתו בגבעון החדשה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יוחאי אבני, איש שב"ס שנמצא מת בביתו בגבעון החדשה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במשטרה טענו כי "הרקע לכל האירוע עדיין בבדיקה", אך הבהירו בפני השופט ש"כל אירוע רצח הוא קשה ומצער אבל פה לא מדובר ברצח רגיל אלא של איש כוחות הביטחון, וכל זה בזמן ביטחוני מאוד רגיש. לאור כל זאת, החקירה הוטלה על ימ"ר ירושלים והמשטרה מפעילה את כל האמצעים על מנת להגיע לחקר האמת".

סנגורו של איברהים מנצור אמר במהלך הדיון כי "אין מדובר בפיגוע מתוכנן מראש ומכוון למנוח עצמו. לאור שיתוף הפעולה אני לא חושב שיש צורך לחקור אותו שוב פעם, ולהאריך את מעצרו בכל כך הרבה ימים". לדבריו, החשוד הוכה על ידי אנשי שב"ס כשהובא הבוקר לדיון בבית משפט.

  • עוד באותו נושא:
  • שב"ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully