וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדינה צריכה לתכנן אסטרטגיה, נקמה זו לא תוכנית עבודה"

עודכן לאחרונה: 28.7.2024 / 9:32

תא"ל (מיל') אמל אסעד תקף ב-103fm את התנהלות הממשלה בנוגע למלחמה בצפון ולאור האירוע הטרגי במג'דל שמס. "גם לי יש רגש שצריך מיד לנקום אבל מנהיגות עובדת מהשכל", אמר. "כואב לי על מה שעם ישראל עובר, אני לא יכול לשמוע את הסיסמאות של המנהיגים", הוסיף

תיעוד: עשן מיתמר בזירת נפילת הרקטה בגינת משחקים במג'דל שמס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תא"ל (מיל') אמל אסעד, סגן מפקד יחידת הקישור ללבנון לשעבר, התייחס הבוקר (ראשון) ב-103fm לאירוע הטראגי שבו נהרגו 12 ילדים ונערים מפגיעת רקטה ששוגרה על ידי חיזבאללה לעבר מג'דל שמס.

"מדינה לא צריכה לעבוד מתוך רגשות נקם, אלא צריכה להתכונן, לתכנן ולבנות אסטרטגיה לפני שמתחילים לשטח. נקמה זו לא תוכנית עבודה", הבהיר תא"ל (מיל') אסעד בפתח דבריו. "גם לי יש רגש שצריך מיד לנקום ולהעיף את הראשים של נסראללה ושותפיו. מנהיגות עובדת מהשכל ואומרת: 'בוא ננשוך שפתיים, לעצור לנשום ולעשות בשכל ולא מהבטן'", הוסיף.

בהמשך תקף את התנהלות הממשלה, ואמר כי "כואב לי על מה שעם ישראל עובר, ועוד יותר כואב לי שאין אופק למה שיהיה. אני לא יכול לשמוע את הסיסמאות של כל המנהיגים שלנו שמדברים ומדברים. פעם ערפאת היה מצהיר ומדינת ישראל הייתה עושה. היום אנחנו מאיימים, והם עובדים. אל תאיים, תעשה. עזוב אותי מהסיסמאות האלה, לא אני ולא כל עם ישראל - זה לא מתאים למנהיג שהמדינה שלו חשובה לו".

אמל אסעד. גדי אהד, אתר רשמי
אמל אסעד/אתר רשמי, גדי אהד

לדבריו, "אנחנו מחכים לנסראללה שיעשה משהו ואז מגיבים; מחכים לסינוואר שיעשה משהו ואז מגיבים. אין לנו מנהיגות שתיתן דוגמה אישית", והוסיף כי "מי שהביא אותנו לפה, לא יכול להוציא אותנו משם. יתחילו עכשיו להפציץ, ולשטח עד שנבין שיש מציאות שצריך להסתכל עליה בעיניים ולפתור אותה".

תא"ל (מיל') אסעד התייחס גם ליחסים בקהילות הדרוזיות בלבנון, סוריה וישראל השכנות: "יש מערכת מאוד רגישה בין הדרוזים לפלגים בתוך לבנון ובתוך סוריה. למרות שמצבם לא טוב, לא מבחינה כלכלית או צבאית, הם ידעו תמיד להגן על עצמם, ולשמור על אדמתם. כך גם בישראל למרות בן גביר: ממשיכים פה לנתק זוגות צעירים וחיילים משוחררים מבתיהם מחשמל".

בנוגע לסוגיית החטופים אמר: "משימת העל היא להחזיר את החטופים אבל לא נראה לי שמישהו עושה כדי להחזיר אותם. אין מחיר לחיי אדם ולכן צריך לעשות הכול כדי להחזיר אותם חיים ולא בשקיות. קשה לי לדעת שיש ילדים חטופים בעזה כבר עשרה חודשים ואנחנו מדברים על מחיר. קשה לי".

  • עוד באותו נושא:
  • מג'דל שמס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully