וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו נגד הנשיא הרצוג: "לצפות באולימפיאדה זו שליחות מדינית חשובה?"

עודכן לאחרונה: 27.7.2024 / 23:44

לאחר הביקורת נגד ראש הממשלה כי תחילה לא הקדים את חזרתו בעקבות האסון במג'דל שמס, בנו יאיר תקף את המבקרים: "ממשיכים לשקר ולהעליל עליו עלילות דם". הוא תקף גם את הנשיא הרצוג: "שליחות מדינית חשובה לצפות באולימפיאדה". מבית הנשיא נמסר כי הוא צפוי לחזור מחר בבוקר

יאיר נתניהו תקף בחריפות את קטאר במהלך הרצאה בכנסיה ליד מיאמי/UnXeptable

במהלך ביקורו של ראש הממשלה נתניהו בארצות הברית, הוא נפגש עם הנשיא ג'ו ביידן, סגנית הנשיא קמלה האריס, והנשיא לשעבר דונאלד טראמפ שנערכה אתמול. לאחר שיצאה ההודעה בדבר לו"ז ראש הממשלה, באה הביקורת כי הוא מאריך במכוון את שהותו בארצות הברית כדי לחגוג יום הולדת לבנו יאיר שחל אתמול.

בעקבות האסון הכבד שאירע היום במג'דל שמס, ראש הממשלה עודכן במתרחש ותחילה לא תכנן להקדים את חזרתו שהייתה צפויה להתרחש מחר בשעה 5 אחר הצהריים. אך לאחר ביקורת מצד גורמים רבים, הוחלט להקדים את חזרתו ב-5 שעות.

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, תקף בחשבון הפייסבוק שלו: "'עיתונאי' השמאל פשוט משקרים ביודעין! הם יודעים שנתניהו ביקש מביידן פגישה בהקדם האפשרי עוד לפני הנאום בקונגרס, וביידן השיב שהוא יכול להפגש רק ביום חמישי. הם יודעים שבעקבות כך הזמן היחיד שנותר להפגש עם טראמפ הוא יום שישי (יום רביעי היה הנאום וחמישי המפגש עם ביידן, שלאחריו טראמפ טס לאירוע בחירות ולא יכל להפגש בחמישי בערב). הם יודעים שלאחר הפגישה עם טראמפ לא היה זמן לטוס לפני כניסת שבת לארץ, ואם היה עושה זאת היה נוצר משבר קואליציוני".

"‏הם יודעים שאיך שנודע האירוע הקשה בצפון היום, נתניהו מיד כינס התייעצות בטחונית ומיד הורה לצוות להכין את הטיסה חזרה לארץ בהקדם האפשרי, תוך כדי השבת ולא אחריה. ובכל זאת הם ממשיכים לשקר ולהעליל עליו עלילות דם. אותם "עיתונאי" שמאל פשוט חלאות חסרי מוסר ואתיקה עיתונאית בסיסית!".

יאיר נתניהו, 29 בנובמבר 2022. אבשלום ששוני/פלאש 90, עיבוד תמונה
יאיר נתניהו, 29 בנובמבר 2022/עיבוד תמונה, אבשלום ששוני/פלאש 90

יאיר נתניהו לא פסח גם על הנשיא הרצוג שנמצא בימים אלה בפריז בעקבות המשחקים האולימפיים: "דרג אגב, בוז'י הצוג עדיין בפריז? בכל זאת, שליחות מדינית חשובה של לצפות באולימפיאדה".

טרם הודעת לשכת נתניהו על הקדמת טיסתו של נתניהו בכמה שעות, תקף גם יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד: "ראש הממשלה נתניהו צריך בשעות כאלה להיות בישראל ולקחת חלק בניהול המלחמה. העובדה שטרם החליט על חזרה לישראל היא עוד הוכחה מבישה לניתוק המוחלט שלו ובעיקר לזה שלא אכפת לו משום דבר חוץ מעצמו". עוד הוסיף: "הלב נשבר על האובדן הכבד, ילדים ואזרחים לא צריכים לאבד כך את חייהם. ממשלת ישראל חייבת לשים סוף להפקרות בצפון. ככה זה לא יכול להימשך".

מלשכת הנשיא נמסר כי מיד עם היוודע על האסון הכבד במג'דל שמס, הנחה נשיא המדינה את צוותו לבדוק אפשרות להקדמה מיידית של הטיסה, שנשללה כיוון שהגעתו נעשתה בטיסה מסחרית ואין טיסות ישירות בין צרפת לישראל בשבת. הנשיא צפוי להמריא מחר בבוקר חזרה ארצה לישראל.

במהלך ביקורו בצרפת הוא נפגש עם נשיא איטליה, ראשת ממשלת איטליה, נשיא צרפת, ראש ממשלת בריטניה, ראש ממשלת הולנד ונשיאת סלובניה. כמו כן, ביום שישי קיים מפגש עם הקהילה היהודית בצרפת. הנשיא אף קיים מפגשים אישיים עם נשיאים ועם עשרות מנהיגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully