וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ מאמץ את הביקורת של נתניהו נגד האריס: "חדלת אישים - תגרום להארכת המלחמה"

עודכן לאחרונה: 27.7.2024 / 14:35

נשיא ארה"ב לשעבר פרסם ברשת החברתית שלו truth social בה עודד את הביקורת של רה"מ נגד סגנית הנשיא קמלה האריס. "לנתניהו היתה פגישה נוראית ומעליבה איתה", כתב. "מי שהביכו אותנו באפגניסטן עכשיו אומרים לישראל לא להילחם בחמאס"

פגישת נתניהו-טראמפ/לע"מ, רועי אברהם

יום אחרי פגישתו עם נתניהו טראמפ מפרסם פוסט ברשת החברתית שלו truth social ומאמץ את הביקורת של נתניהו נגד סגנית הנשיא קמלה האריס. "לנתניהו היתה פגישה נוראית ומעליבה עם קמלה האריס. העובדה שהיא חדלת אישים תגרום להארכת המלחמה ותעכב את שחרור החטופים. מי שהביכו אותנו באפגניסטן עכשיו אומרים לישראל לא להילחם בחמאס", כתב טראמפ.

לפני כמה ימים פורסם כי נתניהו לא אהב את ההצהרה שנשאה סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס לאחר פגישתם, והוא חושש כי דבריה שכללו ביקורת פומבית על ישראל עלולים לפגוע במשא ומתן על עסקת החטופים והפסקת אש בעזה, כך אמר בכיר ישראלי בתדרוך לכתבים בוושינגטון.

טראמפ נפגש עם הזוג  נתניהו. ברק רביד
"מי שהביכו אותנו באפגניסטן עכשיו אומרים לישראל לא להילחם בחמאס". טראמפ נפגש עם נתניהו/ברק רביד

"הגיע הזמן שהמלחמה הזו תסתיים באופן שבו ישראל בטוחה, כל החטופים משוחררים, הסבל של הפלסטינים בעזה מסתיים והעם הפלסטיני יכול לממש את זכותו לחופש, לכבוד ולהגדרה עצמית", אמרה האריס. "כפי שאמרתי זה עתה לראש הממשלה נתניהו, הגיע הזמן לעשות את העסקה הזו. בוא נעשה את העסקה, כדי שנוכל להשיג הפסקת אש כדי לסיים את המלחמה. בוא נחזיר את החטופים הביתה. ובואו נספק סיוע נחוץ לעם הפלסטיני". האריס הביעה בדבריה מחויבות לביטחון ישראל, אך במקביל דיברה על הסבל בעזה, הפגיעה המאסיבית באזרחים פלסטינים והמשבר ההומניטרי ברצועה.

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
הצהרת סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס. רויטרס
נתניהו וטראמפ לא אהבו את ההצהרה שנשאה. הצהרת סגנית נשיא ארצות הברית קמלה האריס/רויטרס

"כשהאויבים שלנו רואים את ארצות הברית וישראל מיושרות זה מגדיל את הסיכויים לעסקת חטופים ומקטין את הסיכויים להסלמה אזורית. כשיש פער בין ארצות הברית לישראל זה דוחק את העסקה רחוק יותר ומקרב את ההסלמה האזורית. אנו מקווים שהביקורת הפומבית של האריס על ישראל לא תעניק לחמאס את הרושם שיש פער בין ארה"ב וישראל וכתוצאה מכך תקשה על השגת הסכם", אמר הבכיר הישראלי על דברי האריס. מנגד, אחד מעוזריה של סגנית הנשיא אמר כי אינו יודע על מה מדברים הבכירים הישראלים והדגיש כי הפגישה הפרטית בין האריס לנתניהו הייתה "רצינית וקולגיאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully