וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לבחירות? "בשנה הקרובה תקום פה ממשלה חדשה"

עודכן לאחרונה: 26.7.2024 / 12:36

הח"כ מטעם מפלגת יש עתיד וחבר ועדת הכספים ולדימיר בליאק התראיין ל-103FM, ומתח ביקורת על הממשלה: "היא לא מתפקדת", אך לא פסל על הסף שיתופי פעולה עם הקואליציה "בנושאים מסוימים". בתוך כך, הוסיף כי לשיטתו הממשלה תוחלף בשנה הקרובה: "חייבת לקצץ בעצמה"

דיון ועדת הכספים על תקצוב קייטנות לחרדים/דוברות הכנסת

חבר הכנסת מטעם מפלגת יש עתיד וחבר ועדת הכספים ולדימיר בליאק, התראיין היום (שישי) לאלי כהן ואיד סגל ב-103FM, וביקר בחריפות את ההתנהלות הכלכלית של הממשלה, אך לא פסל שיתופי פעולה נקודתיים עם הקואליציה.

"הממשלה הזאת קיבלה עודף תקציבי, והכנסות המדינה קרסו כתוצאה מההפיכה המשפטית, אמר בליאק. "ביתר שאת בעת המלחמה אנחנו חייבים התנהלות פיסקלית אחראית, הממשלה חייבת לקצץ בעצמה. ישראל נכנסה לעשור כלכלי אבוד שהסתיים במשבר כלכלי חריף באמצע שנות ה־80. כך או אחרת בשנה הקרובה תהיה פה ממשלה חדשה שמטרתה למנוע עשור כלכלי אבוד".

ולדימיר בליאק, דיון ועדת חוקה, 26 במרץ 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
"בשנה הקרובה תהיה פה ממשלה חדשה שמטרתה למנוע עשור כלכלי אבוד". ולדימיר בליאק/פלאש 90, יונתן זינדל

"אין לנו ממשלה מתפקדת", הכריז בליאק. אך עם זאת, מסר כי "בתחילת המלחמה, עם המתווה הראשון לסיוע בעסקים, יו"ר הוועדה ביקש ממני להיכנס לאירוע, והגדלנו את המתווים ביחד - קואליציה ואופוזיציה. יש שיתוף פעולה בנושאים מסוימים, אבל אי אפשר להתעלם מהמדיניות הכללית של הממשלה ומחוסר ההבנה הבסיסי של שר האוצר במאקרו כלכלה. המדיניות הכלכלית פשוט כושלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully