וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ': "קמלה האריס חשפה מה עומד מאחורי העסקה, אסור ליפול למלכודת הזו"

עודכן לאחרונה: 26.7.2024 / 9:09

לאחר פגישת נתניהו עם סגנית הנשיא והמועמדת מטעם המפלגה הדמוקרטית, שר האוצר תקף בחריפות את אמירותיה במסיבת העיתונאים שלאחר מכן: "כניעה לסינוואר והפסקת המלחמה באופן שיאפשר לחמאס להשתקם". גם בן גביר הגיב, וכינה את סגנית הנשיא "גבירתי המועמדת"

רה"מ בנימין נתניהו הגיע לבית הלבן לפגישתו עם הנשיא ג'ו ביידן/ברק רביד

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', הגיב היום (שישי) ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) לנאומה של סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס, והתייחס לאמירותיה על עסקה שתביא לסיום המלחמה: "קמלה האריס חשפה בפני העולם כולו את מה שאני אומר כבר שבועות, מה באמת עומד מאחורי העסקה. כניעה לסינוואר, הפסקת המלחמה באופן שיאפשר לחמאס להשתקם והפקרת רוב החטופים בשבי חמאס. אסור ליפול למלכודת הזו".

גם יו"ר עוצמה יהודית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב, ושיגר עקיצה להאריס: "לא תהיה הפסקת מלחמה, גבירתי המועמדת"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כזכור, לאחר פגישה של 40 דקות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, האריס מסרה הצהרה מול המצלמות ואמרה שהיא לחצה על ראש הממשלה להגיע לעסקת חטופים והפסקת אש. "הגיע הזמן שהמלחמה הזו תסתיים באופן שבו ישראל בטוחה, כל החטופים משוחררים, הסבל של הפלסטינים בעזה מסתיים והעם הפלסטיני יכול לממש את זכותו לחופש, לכבוד ולהגדרה עצמית", אמרה האריס.

סגנית הנשיא הוסיפה: "כפי שאמרתי זה עתה לראש הממשלה נתניהו, הגיע הזמן לעשות את העסקה הזו. בוא נעשה את העסקה, כדי שנוכל להשיג הפסקת אש כדי לסיים את המלחמה. בוא נחזיר את החטופים הביתה. ובואו נספק סיוע נחוץ לעם הפלסטיני". האריס הביעה בדבריה מחויבות לביטחון ישראל, אך במקביל דיברה על הסבל בעזה, הפגיעה המאסיבית באזרחים פלסטינים והמשבר ההומניטרי ברצועה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם סגנית ארה"ב קמלה האריס, 26 ביולי 2024. רויטרס
ראש הממשלה נתניהו וסגנית נשיא ארה"ב האריס/רויטרס

לאחר הפגישה פורסם כי נתניהו לא אהב את ההצהרה שנשאה האריס, והוא חושש כי דבריה שכללו ביקורת פומבית על ישראל עלולים לפגוע במשא ומתן על עסקת החטופים והפסקת אש בעזה, כך אמר בכיר ישראלי בתדרוך לכתבים בוושינגטון.

הפגישה של האריס עם נתניהו התקיימה ברגע קריטי במשא ומתן על עסקת החטופים. זו הייתה הפגישה הראשונה של האריס עם מנהיג זר מאז שהחלה את הקמפיין שלה לנשיאות ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully