וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר שנות מאסר לאם שהורשעה בסיוע לאונס בתה בת ה-11 בידי בן זוגה

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 16:36

הזוג הוציא לפועל תוכנית מחרידה שבמסגרתה תכנן בן הזוג שבעקבות האונס הקטינה תיכנס להיריון, תעבור הפלה ותקבל תמורתה כסף מהמדינה. האם סייעה לנאשם לאנוס את הילדה שוב ושוב, ובגזר הדין נכתבה שהיא "ולא שעתה לתחנוניה וזעקותיה של הקטינה לעזרה"

בווידאו: אונס בת השנתיים: בן 17 מבית שמש הואשם במעשה סדום בפעוטה/רוני כנפו

בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (חמישי) עשר שנות מאסר על אם שהורשעה בסיוע לאונס בתה בת ה-11 בידי בן זוגה. "בן זוגה של הנאשמת הגה תכנית מזעזעת שלפיה הוא יקיים עם הקטינה יחסי מין כדי שתהרה, ולאחר שהקטינה תהרה, היא תעבור הפלה, שתמורתה תקבל כסף מהמדינה. הנאשמת שיתפה פעולה עם בן זוגה בתכנית, וסייעה לו, פעם אחר פעם, לאנוס את בתה בת ה-11 - ולא שעתה לתחנוניה ולזעקותיה של הקטינה לעזרה", נכתב בגזר הדין. העונש ניתן לאחר שהושג הסדר טיעון בו הודתה במעשים.

אישה אזוקה. ShutterStock
אישה אזוקה/ShutterStock

בגזר הדין מפורטת ההשתלשלות המזעזעת של המזימה הזדונית שרקם בן הזוג, שלו ולאמה של קורבן המעשה שלושה ילדים משותפים. הקורבן היא בתה של האם מנישואים קודמים. בן הזוג שכנע את האם שתמורת ההפלה שתעבור הילדה היא תקבל סכום כסף שיסייע להם לרכוש דירה ולממן הוצאות כלכליות נוספות. האם נעתרה, ולא עשתה דבר בזמן שהבת נאנסה על ידי בן הזוג, תוך שהיא מתנגדת וזועקת. השותפות של האם כללה גם רישום של תאריכי המחזור של הילדה, כדי לחשב את זמן הביוץ שלה ולהגדיל את סיכוייה להרות.

במסכת המחרידה הנפרשת בפסק הדין מתוארים מעשים אכזריים שכללו אלימות פיזית קשה מצד בן הזוג והאם, שכאשר הבת ניסתה לעזוב את הבית איימה עליה שהאם תספר על הדברים, היא תרצח אותה. מעשי ההתעללות נמשכו שלוש שנים, עד להגיעה של הילדה לגיל 14. במקביל הלך מצבה הנפשי של הילדה והתדרדר, ובשנת 2022 היא נזקקה לאשפוז בבית חולים לנפגעי נפש. העונש של עשר שנות מאסר נגזר באמצעות הסדר טיעון. בן הזוג נידון ל-17 שנות מאסר, גם הוא בהסדר טיעון.

השופטים לא קיבלו את טענות ההגנה של האם, שלפיהן היא היתה פסיבית ובן הזוג הוא המבצע העיקרי של המעשים, וקבעו כי "חלקה בעבירות ההתעללות בקטינה, הפרת חובה של הורה, קשירת קשר, תקיפת הקטינה, איומים ושיבוש מהלכי משפט - הוא ממשי ומעמדה הוא של מבצעת עיקרית, ולא של מסייעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully