וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ועצבני: בן 14 נהג בפראות ברכב הטסלה של הוריו - ונעצר | צפו בתיעוד

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 14:03

הנער היה נוהג לקחת את הרכב היוקרתי כמה פעמים בשעות הערב, ללא ידיעתם, ולנהוג במהירות ברחובות גן יבנה. לאחר שהעלה את התיעוד לרשתות החברתיות, המשטרה תפסה אותו, הוא נחקר ושוחרר בליווי אימו למעצר בית ותנאים מגבילים

ילד בן 14 נוהג במהירות במכונית טסלה של אביו/סעיף 27 א'

לאחר שבוע של חקירה סמויה, בעקבות תיעוד שהועלה לרשת החברתית, נעצר נער בן 14 שנצפה נוהג במהירות של 125 קמ"ש ברחובות הישוב גן יבנה. השוטרים הצליחו להתחקות אחר זהות החשוד שעמד מאחורי הפרופיל, והעלה את התיעוד בעצמו, ולהפתעתם גילו כי מדובר בנער כבן 14. בנוסף, השוטרים הופתעו לגלות כי הנער נהג ברכביהם של הוריו מספר פעמים ללא ידיעתם בשעת לילה. הקטין נחקר היום בחשד לנהיגה ללא רישיון ושוחרר בליווי אימו למעצר בית ותנאים מגבילים.

פקד, אשר ששון, מפקד ימ"ר את"ן במרחב לכיש אמר: "מזל גדול היה לקטין וגם לתושבים שמעשה השטות הזה לא נגמר באסון, כלי רכב הוא אמצעי שעלול להיות קטלני אם לא נוהגים בו באחריות, עם הידע הדרוש וכמובן לפי החוק. בהזדמנות זו, אני פונה להורים, אנחנו בעיצומו של החופש הגדול, הילדים יכולים למצוא עצמם מבצעים מעשי קונדס ועבירות כדי להפיג את השעמום, שימו לב וגלו מעורבות במעשיהם, חדדו להם את המותר והאסור, ואת הסכנות הטמונות בנהיגה בכלי תחבורה וההשלכות העלולות להיות בהמשך."

ילד בן 14 נוהג במהירות במכונית טסלה של אביו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
125 קמ"ש ברחובות גן יבנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

התופעה של קטינים נוהגים ללא רישיון אינה נחלת החופש הגדול בלבד. בחודש אפריל האחרון, נער בן 16 נעצר כשהוא נוהג במשאית סמי-טריילר ביישוב טורעאן. בתשאול ראשוני של הנער, טען בפני השוטרים כי הוא בן 17, אך לאחר ברור פרטיו נמצא כי הוא בן 16, וכי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה למשאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully