וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיברה עם חוצנים ואנשי לטאות": האם החשודה ברצח בנה פרצה בבכי בבית המשפט

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 11:06

בית המשפט האריך בשבוע את מעצרה של סיגל איצקוביץ', שחשודה ברצח האכזרי של בנה ליאם בן ה-6 בביתם בהרצליה: "לא ניתן לקבוע סופית אם היא כשירה לעמוד לדין". במהלך הדיון טען עורך דינה כי כבר ב-2018 החשודה "איימה לקפוץ מגג יחד עם בנה שהיה אז תינוק"

פרקליטה של האם החשודה ברצח בנה בהרצליה: "ב-2018 היא איימה לקפוץ מגג בניין"/אורי סלע

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (חמישי) בשבוע את מעצרה של סיגל יאנה איצקוביץ', האם החשודה ברצח בנה בן השש, ליאם, בביתם בהרצליה. המשטרה ביקשה 15 ימים נוספים, בהיעדר מסקנות סופיות של ההערכה הפסיכיאטרית. אולם בסיכום הדיון, ביקש עו"ד בנימין מלכא, פרקליטה של איצקוביץ', להורות על הארכת מעצר קצרה יותר.

"מאז הדיון הקודם בוצעו מאות פעולות והחשד הסביר התחזק באופן ניכר", אמרה השופטת. "התקבלה חוות דעת מבדיקה ראשונית ממנה עולה כי החשודה מכירה את ההליכים המתנהלים נגדה. יחד עם זאת עולה כי לא ניתן לקבוע סופית האם היא כשירה לעמוד לדין". איצקוביץ' חשודה ברצח באכזריות מיוחדת, רצח קטין, שיבוש מהלכי משפט והריגת בעל חיים. היא נכחה היום לראשונה בדיון בעניינה, ואף בבכי במהלך דבריו של נציג המשטרה.

"מרחב ירקון ידע לא מעט תיקי רצח", פתח נציג המשטרה, "אך מדובר באחד הקשים שהתנהל במרחב. החשודה רצחה באכזריות רבה את בנה והכלב שלה בתוך מגוריה בהרצליה. לאחר מכן ניסתה להמשיך את מסע הרצח, יצאה לקניון שבעת הכוכבים ובדרך ניסתה לרצוח את אחד מעוברי האורח באמצעות גרזן. בתגובה, תקעה את הגרזן שלה במכסה מנוע של אחד הרכבים כשהיו בו אנשים ובסיום הגיעה לכניסה לקניון ותקפה את המאבטח באמצעות הגרזן. הוא נפצע בידו ופונה לבית חולים".

"עברתי על כל חומרי תיק החקירה, והסרטונים ממצלמות הגוף של השוטרים. מדובר בשוטרים מנוסים שראו לא מעט זירות, כשהם יצאו מהזירה בכו דמעות", אמר, וביקש כאמור הארכת מעצר של 15 ימים.

סיגל יאנה איצקוביץ מהרצליה היא האם החשודה ברצח בנה ליאם בן ה-6, הרצליה, 16 ביולי 2024. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
סיגל יאנה איצקוביץ מהרצליה היא האם החשודה ברצח בנה ליאם בן ה-6, הרצליה, 16 ביולי 2024/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"אמרת שהיא הודתה במיוחס לה. יכול להיות שפגשנו שתי נשים שונות? אני פגשתי אישה שאין לה מושג מה קורה איתה", אמר עו"ד מלכא. "במפורש ובאופן צלול הודתה ברצח של בנה והכלבה", השיב נציג המשטרה. "עדיין אין חוות דעת סופית. היא נשלחה פעמיים לאברבנאל, בסופו של דבר ההסתכלות לא הספיקה כדי לקבוע אם היא כשירה להעמדה לדין ויש המלצה להסתכלות רחבה יותר".

במהלך הדיון נאמר כי המשטרה דיברה עם גורמים שמסרו להם כי איצקוביץ' אמרה שדיברה עם חוצנים ואנשי לטאות. עוד ציין מלכא בהתייחס לעבר הפסיכיאטרי של החשודה כי ב-6 ביוני 2018 "עמדה על גג בירושלים יחד עם הקטין כשהיה בן חצי שנה ואיימה לקפוץ מהגג". אז, החשודה הועברה לטיפול משרד הרווחה ולאחר שיחה עם הרופאים הומלץ על פסיכולוג.

"הבעל נחקר ביום הרצח, נגבתה עדות כללית. נתנו זמן לאב השכול. הוא ייחקר עוד פעם בהרחבה", השיב נציג המשטרה לשאלה של עורך הדין לגביו. "נתפסו כמה כלים שחושדים בהם ככלי הרצח, אני לא יכול לשייך אותם לה אישית או לבעלה. מבחינתנו אלה כלים משותפים. לאחר 7 באוקטובר הזוג קנה כלים כדי להתגונן ממחבלים שיגיעו לדירה שלהם". לפי עדותה של החשודה היא פגעה בעצמה לאחר הרצח של בנה והכלב.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

לפני כשבוע פרסמנו לראשונה בוואלה כי איצקוביץ' עברה חקירה ראשונית, במהלכה קשרה את עצמה באופן מלא לאירועים ומודעת למעשיה. היא סיפרה כיצד ביצעה את הרצח של הילד ומסרה פרטים מדויקים של האירוע. לאחר הטיפול הרפואי הועברה לשב"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully