וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של אורון שאול: לא מתחרט שהצטרפתי למשלחת רה"מ - נסעתי כדי להשפיע

עודכן לאחרונה: 25.7.2024 / 10:02

כבר 10 שנים אופק שאול, אחיו של אורון, מחכה לאחיו שגופתו מוחזקת ברצועת עזה. שאול, נסע עם ראש הממשלה לוושינגטון וחטף ביקורת: "קיבלתי הודעות לא נעימות בלשון המעטה. קיבלתי מספיק אמירות במהלך כל השנים האלה. אני לא מתחרט - אורון והדר הם חלק מהדבר הזה"

בוידאו: 9 שנים לקרב בסג'עיה: אח של אורון שאול מבקש להשיב את אחיו הביתה/ללא

מבצע חילוץ חמשת החטופים אתמול (רביעי) מח'אן יונס, נתן ל-5 משפחות את סגירת המעגל שהם חיכו לה במשך 9 חודשי מלחמה. אופק שאול, אחיו של אורון שאול, מחכה לאחיו כבר 10 שנים מאז שנפל במבצע צוק איתן, וגופתו נחטפה לעזה.

"אני רוצה שאח שלי יחזור הביתה יחד עם כל החטופים", סיפר הבוקר בריאיון ל-103FM. "אני מבין שכדי שזה יקרה, צריכה להיות עסקה וארצות הברית צריכה להיות איתנו כתף אל כתף. חלק מנאום נתניהו אתמול בקונגרס היה כדי לגרום לארצות הברית לחבור אלינו יותר מבעבר".

סמ"ר אורון שאול שנהרג במהלך מבצע צוק איתן בעזה. באדיבות המשפחה
"אני רוצה שאח שלי יחזור הביתה יחד עם כל החטופים"/באדיבות המשפחה

"אנחנו חיים פה על זמן שאול. לפי ארבעה ימים ציינתי עשר שנים שאחי נמצא בשבי חמאס. לפני כמה ימים שמענו ששני חטופים שהיו בשבי נרצחו - אין לנו זמן. אנחנו פה כי אנחנו רוצים את המטרה שכל מדינת ישראל רוצה - שיחזרו כל החטופים הביתה.

על הצטרפותו למשלחת ראש הממשלה לוושינגטון כי הוא התלבט אבל לא מתחרט. "נסעתי כי להשפיע, אפילו קצת. גם אני התלבטתי, גם אני קיבלתי הודעות לא נעימות בלשון המעטה. קיבלתי מספיק אמירות במהלך כל השנים האלה. אני לא מתחרט, אמנם לא יצאתי עם הבשורה שציפיתי לה, אבל חשוב שיראו אותנו בעולם. כשראש הממשלה הציגה את אלי, סבא של כפיר ביבס, כשהוא מציג את נועה ארגמני שחולצה בשבי, זה חשוב".

עוד נשאל אם בעיניו מפחיתים בערכם של חטופי צוק איתן ולכך השיב: "אני לא חושב שמישהו חושב ככה, אוי ואבוי אם אגלה כזה דבר, אשרוף את העולם. האח שלי הוא הדבר הכי חשוב לי בעולם. אלה לא התחושות שאני מקבל. אנחנו נמצאים בשיחות ובפגישות. אורון והדר הם לגמרי חלק מהדבר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully