וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד תהיו חלק ממני": נועה ארגמני נפרדת מהחטופים שפגשה בשבי ונרצחו

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 18:44

יוסי שרעבי נהרג אחרי 96 ימים בשבי חמאס, ואיתי סבירסקי נרצח אחרי 99, שניהם הוחזקו במשך תקופה ארוכה עם נועה ארגמני. על יוסי כתבה: "אדם מלא אצילות וענווה, למדתי ממך המון". ועל איתי: "היית חבר נפש ואיש שיחה עבורי, מודה לך על הימים שנשארת לצידי כשהייתי מבועתת"

הלוויתה של ליאורה ארגמני/אבי רוקח וכאן 11

נועה ארגמני, שנחטפה מפסטיבל נובה ב-7 באוקטובר, וחולצה משבי חמאס במבצע ארנון, נפרדה מהחטופים יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי אותם פגשה בשבי.

יוסי שרעבי שנחטף לעזה. ללא, אתר רשמי
"אעשה ככל יכולתי על מנת שלא תופקר ותישאר מאחור פעם נוספת". יוסי שרעבי/אתר רשמי, ללא
נועה ארגמני נפרדת מהחטופים אשר נרצחו בשבי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נועה ארגמני נפרדת מהחטופים אשר נרצחו בשבי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מיוסי שרעבי, שנהרג אחרי 96 ימים בשבי חמאס, נועה ארמני נפרדה בסטורי באינסטגרם, "לראשונה שפגשתי אותך ראיתי בן אדם מבועת, מפוחד, מלא דאגה למשפחתך, דאגה לאשתך נירה ולבנות שהופרדו ממך כבר ב-7 באוקטובר. מאז לא הגיעה אליך שום פיסת מידע על מצבם, היית בחוסר וודאות מוחלט על מה שעלה בגורלם", כתבה עליו.

"במשך השהות המשותפת שלנו בשבי, הכרתי בן אדם מדהים, מלא אצילות וענווה, בן אדם של אמת. תמיד היה לך חשוב שלא משנה מה, גם אנחנו לא מסכימים אחד עם השני, הכי חשוב זה לכבד זה את זה. למדתי ממך המון במשך התקופה הזאת, וכל יום הופתעתי לגלות כמה תכונות אופי ותחביבים משותפים יש לנו למרות פער הגילים בינינו".

"תודה שדאגת לי והיית לצידי לאורך כל הדרך , שתמכת בי, שהקשבת לי ואפילו העלית בי חיוך גם בתקופה הקשה", המשיכה נועה. "אני מבטיחה לך ולמשפחתך היקרה שאעשה כל שביכולתי בשביל להחזיר את אלי אחיך לפני שיהיה מאוחר מידי. אעשה ככל יכולתי על מנת שלא תופקר ותישאר מאחור פעם נוספת".

"תמיד תהיה חלק ממני ואני לקחתי על עצמי להיות השליחה שתספר את הסיפור שלך כדי שכולם ישמעו איזה גיבור היית וכדי שהטרגדיות האלה לא יחזרו שוב".

איתי סבירסקי בן קיבוץ בארי שנחטף ונרצח בשבי חמאס. באדיבות המשפחה
" תודה שהקשבת לפחדים שלי, תודה שפשוט היית שם". איתי סבירסקי/באדיבות המשפחה
נועה ארגמני נפרדת מהחטופים אשר נרצחו בשבי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נועה ארגמני נפרדת מהחטופים אשר נרצחו בשבי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יום לפני כן, נועה נפרדה גם מאיתי סבירסקי שנרצח לאחר 99 ימים בשבי חמאס. "הכרנו אחד את השניה במסע המשותף שלנו בעזה עוד ב-7 באוקטובר. כבר כשנכנסת לחדר הבנתי שיש כאן מישהו שאוכל לסמוך עליו", כתבה.

"לאורך כל הדרך היית לצידי ואני לצידך, היית חבר הנפש שלי, איש השיחה שלי ואח גדול שאף פעם לא היה לי. לימדת אותי את המורכבות של הנפש, ואיך כל אחד מאיתנו מתמודד עם דברים בדרך אחרת, שאין דרך לא נכונה, כל אחד והדרך שלו. אני מודה לך על הימים שהייתי מבועתת מפחד ותמיד אמרת לי, 'אני פה איתך, זה קשה, אבל אני פה איתך'".

"אז כבר 191 ימים שאתה לא פה איתי, וזה לא נקלט שאנשים חפים מפשע נרצחים. כל מה שנותר לי זה להגיד תודה שהיית לצידי במשך כל הזמן הזה, תודה שהקשבת לפחדים שלי, תודה שפשוט היית שם. אני מבטיחה שתמיד תהיה חלק ממני, שלעולם לא אשכח אותך ואעשה את הכי טוב שלי על מנת להעניק לך קבורה ראויה", סיכמה.

נועה ארגמני בהלוויה של אמה ליאורה ארגמני, בית העלמין באר שבע. 2 ביולי 2024. מערכת וואלה, מערכת וואלה
"זה לא נקלט שאנשים חפים מפשע נרצחים". נועה ארגמני/מערכת וואלה, מערכת וואלה

בינואר, ארגון הטרור חמאס שחרר תיעוד של שלושת החטופים - נועה ארגמני, איתי סבירסקי ויוסי שרעבי.
בתחילת הסרטון מוצגים שלושת החטופים בנפרד, ככל הנראה צולמו במקומות שונים, ואומרים את שמם ואת גילם, בהמשך הם אף מבקשים להשיבם הביתה. בסיום התיעוד, ארגון הטרור כותב בשפה העברית כי מחר יעדכן מה עלה בגורלם של השלושה: "מחכים... מחר אנחנו אומרים לכם על גורלם", כתבו, והמשיכו: "ממשלתכם שקרנית".

בהמשך, צה"ל הודיע על מותם של יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully