וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוגה ושתי פצועות קשה בתאונת דרכים קטלנית בדרום

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 17:20

צוותי מד"א שהוזעקו לזירת האירוע בכביש 35 ביצעו בצעירה בדיקות רפואיות, בסיומן נאלצו לקבוע את מותה. 3 פצועות נוספות פונו מהמקום לקבלת טיפול רפואי. הכביש נחסם לתנועה, נפתחה חקירת נסיבות המקרה

צעירה נהרגה היום (רביעי) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 35 בדרום הארץ. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה. שלוש פצועות נוספות פונו מהזירה לקבלת טיפול רפואי, בהן שתיים במצב קשה.

בעקבות חקירת נסיבות האירוע, נחסם הכביש לתנועה לבאים מכיוון כביש 4.

נהג אמבולנס נדרס למוות בכביש 2 סמוך לעתלית, 16 באפריל 2024. תיעוד מבצעי, מד"א
הרוגה ושתי פצועות קשה בתאונת דרכים קטלנית בדרום/מד"א, תיעוד מבצעי

לפי נתוני עמותת אור ירוק, 259 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים מתחילת שנת 2024 לעומת 215 בני אדם שנהרגו בתאונות דרכים בתאריך המקביל בשנת 2023. מדובר בעליה של 20 אחוזים, כשלפי הנתונים, שנת 2024 עד כה היא הקטלנית ביותר מזה כמעט שני עשורים.

עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "אני משתתף בצערה הכבד של המשפחה. אנחנו סופרים כל יום עוד ועוד הרוגים במלחמה שבכביש. מדינת ישראל הפקירה את המאבק בקטל בדרכים והתוצאה בהתאם. במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייבים להכריז על מצב חירום בכבישים ולכנס את כלל גורמי המקצוע כדי לעצור את כדור השלג הזה שעלול לגבות את חייהם של 450 בני אדם בסוף השנה. אסור לקבל את הנתונים הקשים באדישות ויש לאשר את התכנית הלאומית אשר מונחת על שולחנה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תכנית אשר תוביל לחסכון של 50% בהרוגים בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully