וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליווה אותה לביתה - וניצל את מצבה: נהג מונית מאילת חשוד באונס נוסעת שיכורה

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 12:12

על פי החשד, הנהג, כבן 40, הסיע בשבוע שעבר את קורבנו לביתה לאחר בילוי בעיר - וכשהיא "שיכורה, בהכרה חלקית ולא מסוגלת לעמוד על רגליה". הוא הציע ללוות אותה לביתה - שם לקח אותה למיטתה, ואנס אותה. "יש מספיק ראיות כדי לגבש כתב אישום"

שוטרי מחוז צפון עצרו חשוד שעקב אחרי צעירה והטריד אותה מינית, כתב אישום הוגש כנגדו/דוברות משטרת ישראל

נהג מונית מאילת נעצר בחשד שאנס נוסעת שיכורה שעלתה למוניתו - כך מודיעה היום (רביעי) המשטרה.

על פי החשד, הנהג, כבן 40, הסיע בשבוע שעבר את קורבנו לביתה לאחר בילוי בעיר - וכשהיא "שיכורה, בהכרה חלקית ולא מסוגלת לעמוד על רגליה". כשהגיעו ליעד, הציע החשוד לתמוך בה - וכך אחז בה וליווה אותה לתוך ביתה. החשוד הוביל אותה למיטתה - ושם אנס אותה, כל זאת כשהיא תחת השפעת אלכוהול וסמים ונתונה במצב המונע יכולת לתת הסכמה חופשית לקיום יחסי מין.

בית המשפט האריך את מעצרו של הנהג לאורך ימי החקירה, שהסתיימה לאחרונה. לטענת המשטרה, ישנן מספיק ראיות לכדי גיבוש כתב אישום נגדו.

עציר אזוק ברגליו. חיים גולדברג, פלאש 90
עציר אזוק ברגליו/פלאש 90, חיים גולדברג

בראשון, אלעד שושן בן ה-42 מחולון הואשם שהדיח קטינות לזנות, סיפק להן סמים ופגע בהן מינית.

על פי האישום, אותו הגישה הפרקליטות בבית המשפט המחוזי בתל אביב, שושן יצר קשר עם נערות בנות 16-13, החוסות במסגרות חוץ ביתיות, ושידל אותן לעסוק בזנות. הוא התחזה לנהג מונית, הציע להן סמים, אלכוהול וסכומי כסף פעוטים. בהמשך, תיאם שושן עבור אחת מקורבנותיו לקוחות למעשי זנות, ואף נכח לעתים במקום עשיית המעשה. את התשלום לקח לעצמו.

בקטינות אחרות, ביצע מעשיים מיניים תחת איומים או תחת הבטחות ל"מתנות" מצידו. כשסירבה אחת מהן לבצע את מה שדרש ממנה, הוא איים עליה, בין היתר, כי הוא משתייך למשפחת פשע וכי הוא פוגע במי שלא עושה כדברו. באחרת ביצע הנאשם מעשה סדום, בניגוד לרצונה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully