וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינב צנגאוקר על סרטון החטיפה של בנה: מתן נחטף בחיים - כך צריך להחזיר אותו

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 11:19

לאחר שהחליטה לפרסם את פרסום חטיפת בנה בשבי חמאס, צנגאוקר מספרת על מצבו בשבי. "הוא תודה לאל חי ונושם ומצבו הבריאותי סביר. לא מוסרים לי מידע על מיקומו", היא חושפת. "לאורך כל התקופה הוא לא הוחזק מעל פני הקרקע, והחשש לחייו גדול"

התיעוד האחרון של מתן צנגאוקר מיום חטיפתו/צילום תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

"עם ישראל חייב לראות שמתן נחטף בחיים וצריך לעשות את הכל כדי להחזיר אותו בחיים" - עינב צנגאוקר מספרת היום (רביעי) על ההחלטה לפרסם את סרטון חטיפת בנה, מתן, לרצועת עזה. "אני לא מוכנה להיות זו שתקבל בשורת איוב ויגידו לי שמתן נהרג מאש צהל או שנרצח על ידי השובים שלו", אמרה בריאיון ל-103FM.

"אין לישראל מיקום מדויק של מתן, מעריכים במרחבים כאלה ואחרים. ברור שהם לא מוסרים לי נקודה מדויקת של ההימצאות שלו. הוא תודה לאל חי ונושם ומצבו הבריאותי סביר. אנחנו יודעים על נזקים בריאותיים. לאורך כל התקופה הוא לא הוחזק מעל פני הקרקע והחשש גדול לחייו ולחיי יתר החטופים שאיתו".

"אני מאוכזבת מראש הממשלה כי מתן הופקר ונחטף ופעם כי אף אחד לא משחרר אותו. אם רה"מ יחזיר את מתן ואת החטופים הביתה אני הראשון שאודה לו. החטופים לא נחטפו בגלל הדעות הפוליטיות שלהם. די לפלג. יש עסקה על השולחן צריך לחזור לשם וזה מה שחשוב. אני אופטימית כי שלושת הקודקודים שעוסקים במו"מ אומרים שמערכת הביטחון הבהירה שאין מניעה ביטחונית לעסקה, והיא תדע להתמודד עם כל הסיכונים שעלולים להגיע".

תיעוד מרגעי החטיפה של מתן צנגאוקר. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
תיעוד מרגעי החטיפה של מתן צנגאוקר/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים
הצהרת משפחות החטופים 22 ביוני 2024. רוני כנפו
הצהרת משפחות החטופים 22 ביוני 2024/רוני כנפו

צנגאוקר שיתפה את רשמיה מסרטון החטיפה: "המערכת המודיעינית לא מעדכנת אותי מי הם השובים. כנראה שאלה מחבלי נוח'בה שפלשו לעוטף בלבוש אזרחי או שהם תושבי עזה שקיבלו כספים על כל חטוף. אסור לעשות הפרדה. הסרטון צולם בפאתי חאן יונס. אזור מסחרי, רואים שם המון שעומד ומחכה לאיזו תהלוכה של מכובדים שנכנסו לאותה שכונה. למזלי ותודה לאל שהם לא הצליחו להגיע אל מתן. יש חטופים שקיבלו מכות חזקות מידי העוברים והשבים כשנכנסו עם השובים שלהם לרצועה. זה נס".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully