וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעון סער על איחוד בימין: "זה לא יקרה אם לא יהיו בחירות"

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 10:11

חבר הכנסת ויושב ראש הימין הממלכתי לסיכויי הקמת איחוד חדש בימין. הערכת המצב שלי היא שזה לא יקרה אם יהיו בחירות, וגם אז אני בספק אם זה יקרה", אמר בריאיון ל-103FM. "הבחירות יקרו באופן המוקדם ביותר ב-2025, או ב-2026 במועד החוקי שלהן"

גדעון סער מגיב לחקירת אפי נוה ואורנשטיין: "לא מופתע"/קונטקט

"לא קורה שום דבר בנושא הזה. לא בציר כזה או אחר": חבר הכנסת ויושב ראש הימין הממלכתי גדעון סער התייחס היום לסיכויי הקמת איחוד חדש בימין. "אין התקדמות מסיבות שונות. אני מעודכן ומשוחח. ראיתי בכך חשיבות, והסברתי כי ציבור רחב במדינת ישראל קצה שדבר כזה יקרה, אבל אתה לא יכול אף פעם לכופת את רצונך", אמר בריאיון ל-103FM.

"הערכת המצב שלי היא שזה לא יקרה אם לא יהיו בחירות, וגם אז אני בספק אם זה יקרה. הכנסת הזאת לא תתפזר ביומיים שנותרו לכנס הקיץ. הבחירות יקרו באופן המוקדם ביותר ב-2025, או ב-2026 במועד החוקי שלהן".

גדעון סער, 13 באפריל 2023. ראובן קסטרו
גדעון סער, 13 באפריל 2023/ראובן קסטרו

על רקע ביקורו של נתניהו בוושינגטון ונאומו בקונגרס האמריקני, סער התייחס להתפתחות במו"מ על עסקת חטופים. "ישראל ניזוקה במלחמה עצמה. חמאס בתקופה מסוימת נמנע מלהתקדם למתווה החטופים כי חשב שארה"ב תכפה על ישראל את סיום המלחמה. זה שראש ממשלת ישראל מדבר לשתי מפלגות הקונגרס, יש לזה משקל מדיני ובטחוני חשוב ביותר. אי אפשר להסתכל בזה במשקפי 'ביבי אנטי ביבי'".

"כולם מרגישים שיש אפשרות ריאלית שאנחנו נעמוד בפני הכרעה בזמן מאוד קצר במתווה החטופים. יש עדיין משא ומתן. הבעתי הסתייגויות על דרך ניהול המו"מ. מספר החטופים החיים -אני מאוד חושש שבמתווה הקיים רוב החטופים החיים יישארו ברצועת עזה. יש פה פרטים לא סגורים, ויש חשיבות להציג את העמדות בצורה ישירה. צריך את ההבנה האמריקנית לשלבים היותר מאוחרים. יותר ויותר שרי ליכוד תומכים במתווה ומערכים שהוא יקרה. זה גם סימן".

  • עוד באותו נושא:
  • גדעון סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully