וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יום ההולדת של יאיר חשוב מהמדינה?": ביקורת על הארכת ביקור נתניהו בארה"ב

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 22:59

לשכת רה"מ הודיעה על דחייה של חזרת נתניהו מחו"ל - במערכת הפוליטית זעמו. "הגולה במיאמי, מייסד ומפעיל מכונת הרעל, חשוב יותר מאזרחים", כתב יאיר גולן. מפלגת יש עתיד: "אם היה עסוק בהרתעה כמו שמשקיע מאמץ בלסחוט וויקנד - אולי היה מצליח למנוע את מחדל 7 באוקטובר"

יאיר גולן משיק קמפיין שיוביל להקמת המסגרת הפוליטית במחנה הליברלי 'הדמוקרטים'/לפי סעיף

ראש הממשלה נתניהו הודיע היום (שלישי) כי יפגוש ביום שישי את המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב והנשיא לשעבר דונלד טראמפ באחוזתו מאר-א-לאגו שבפלורידה. לאחר מכן, הגיעה הודעה על כך שבעקבות הפגישה הוא יוכל לחזור לישראל רק בשבת בערב - ויש פוליטיקאים שלא אהבו זאת.

יו"ר הדמוקרטים יאיר גולן זעם על נתניהו, ואמר שמדובר במופע ראווה כדי לבלות את יום ההולדת של בנו יאיר בארצות הברית. "נתניהו נסע למופע ראווה בארצות הברית בעיצומה של מלחמה, ללא עסקה להשבת 120 חטופות וחטופים, מפקיר עשרות אלפי פליטים וחבלי ארץ שהוקרבו לגורלם", אמר. "במקום להקדים את החזרה הביתה ולערוב לשובם של יקירנו המצויים בתופת חמאס, לנצל את ההישגים הצבאיים המרשימים לטובת שיקום צה"ל, הדרום, העוטף והצפון - במקום כל אלה - ראש ממשלת ישראל, אבי מחדל אוקטובר - מאריך ביוזמתו את השהות בארצות הברית".

"כך מתנהג אדם מנותק", המשיך גולן. "אבל מה הפלא? הרי יום ההולדת של הגולה במיאמי, מייסד ומפעיל מכונת הרעל, חשוב מהמדינה, מאזרחיה, משלומה וביטחונה. בושה!".

יו״ר מפלגת העבודה, יאיר גולן, בעצרת מול הכנסת, 17 ביוני 2024. יוסי זמיר, אתר רשמי
"נתניהו נסע למופע ראווה בארצות הברית בעיצומה של מלחמה". יאיר גולן/אתר רשמי, יוסי זמיר

גם במפלגת יש עתיד לא חסכו בביקורת כלפי ראש הממשלה, וטענו כי הוא משקיע מאמץ רב בחופשתו. "אם נתניהו היה עסוק בהרתעה ובביטחון כמו שמשקיע מאמץ בלסחוט וויקנד בארה"ב, אולי היה מצליח למנוע את מחדל 7/10, אלפי ההרוגים ומאות החטופים", כתבו.

בלשכת ראש הממשלה הגיבו לדברים, ומסרו כי הדחייה של חזרת נתניהו נובעת מרצונו להפגש עם כלל המועמדים לנשיאות ארצות הברית - דבר שימנע ממנו לחזור לפני כניסת שבת.

"ישנה חשיבות רבה למדינת ישראל שראש הממשלה ייפגש עם הנשיא ביידן ועם שני המועמדים המובילים לנשיאות ארצות הברית", נמסר. "הבית הלבן קבע ביום חמישי פגישה בין הנשיא ביידן לראש הממשלה נתניהו בשעה 13:00, ופגישה מיועדת עם סגנית הנשיא לשעות אחה"צ. משום כך, האפשרות היחידה להיפגש עם דונלד טראמפ היא ביום שישי. מאחר שלא ניתן לטוס בשבת, המשלחת תשוב ארצה מיד בצאת השבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully