וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינב צנגאוקר בהפגנה: "שחררו סרטונים שמוכיחים שהחטופים בחיים ונרצחו"

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 21:43

עינב צנגאוקר דיברה בפני המפגינים, לאחר שפורסמו ההודעות האחרונות שלה עם בנה החטוף מתן. "חשוב שהעם שלנו יראה את גודל ההפקרה, המחדל. לא ניתן לאף אחד לחמוק מאחריות", אמרה. המפגינים חוסמים את אבן גבירול וקוראים "אין נושאים יותר דחופים - תחזירו את החטופים"

נכדותיו של אלכס דנציג ומשפחות נוספות מובילות מאות צועדים לכיוון אבן גבירול/אורי סלע

המוני מפגינים צועדים כעת (שלישי) בתל אביב עם משפחות החטופים בהובלת מחאת הנשים להחזרת החטופות והחטופים בקריאה "העם דורש עסקה". המפגינים, שחוסמים כעת את אבן גבירול, קוראים "אין נושאים יותר דחופים תחזירו את החטופים", "חיים, חיים, רוצים אותם חיים" ו"לא מרפות החזירו את החטופות", ומניפים שלט עם הכיתוב "העם דורש עסקה".

עינב צנגאוקר דיברה בפני המפגינים, לאחר שפורסמו ההודעות האחרונות שלה עם בנה החטוף מתן. "אני קוראת למשפחות - אל תוותרו, שחררו סרטונים שמוכיחים שהחטופים בחיים, והיו בחיים, ונרצחו", אמרה. "חשוב שהעם שלנו יראה את גודל ההפקרה, המחדל. לא ניתן לאף אחד לחמוק מאחריות".

יוכבד ליפשיץ ששוחרה מהשבי ונכדותיו של אלכס דנציג ומשפחות נוספות מובילות מאות צועדים לכיוון אבן גבירול 23 ביולי 2024. אורי סלע
יוכבד ליפשיץ ששוחרה מהשבי ונכדותיו של אלכס דנציג ומשפחות נוספות מובילות מאות צועדים לכיוון אבן גבירול 23 ביולי 2024/אורי סלע

טליה דנציג נאמה אחריה, ושיתפה על החלום שלה שסבא אלכס יחזור הביתה. "לפני יומיים חגגנו לו יום הולדת 76 והיינו בטוחים שסבא יחזור בחיים, יום אחרי אמרו שנרצח", זעקה. "סבא שלי נרצח בשבי חמאס בגלל שהפקירו אותו תשעה וחצי חודשים. היה אפשר להחזיר אותו בחיים. האנשים שיושבים שם למעלה ממשיכים ומפקירים את החטופים והחטופות. אין להם זמן. "מה ביקשנו? חיי אדם. סבא שלי לא יכול לחזור יותר בחיים אבל יש שם עוד חטופים שצריך להחזיר אותם כמה שיותר מהר".

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה
עינב צנגאוקר ומשפחות נוספות מובילות מאות צועדים לכיוון אבן גבירול 23 ביולי 2024. אורי סלע
עינב צנגאוקר ומשפחות נוספות מובילות מאות צועדים לכיוון אבן גבירול 23 ביולי 2024/אורי סלע

ממחאת הנשים להחזרת החטופות והחטופים נמסר כי הפעם זה רגע האמת של העסקה ואסור לפספס אותה. "אנחנו קוראות מכאן שישמעו אותנו בירושלים ובוושינגטון - העם דורש עסקה, מספיק". אתמול קיבלנו תזכורת שוברת לב לכך שהחטופים סובלים ובהחלט גם מתים. ראש הממשלה, הדם של אלכס, יגב ושל עוד לפחות 44 חטופים שגופתם מוחזקת בשבי החמאס על הידיים שלך. זה רגע האמת והעסקה קרובה מאי פעם, לא ניתן לך לטרפד אותה. במקום לספר איך אתה 'מציל את ישראל' במופע מבוים מול הקונגרס, נצל את הבמה והכרז על עסקה שתציל באמת את החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully