וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ארגמני לנתניהו: שמעתי אותך בשבי אומר שהמלחמה תהיה ארוכה - זה שבר אותי

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 16:41

החטופה שחולצה מהשבי הצטרפה לנסיעת רה"מ לוושינגטון. בפגישה שערך שם אמש עם משפחות חטופים אמרה שהתבטאותו פגעה בתקוותה שתזכה לראות את אמה ותחזור הביתה - כך לפי ארבעה מקורות שנכחו בפגישה. ארגמני סיפרה שראתה "את המוות מול העיניים" כששני חטופים שהיו עמה נהרגו

הלוויתה של ליאורה ארגמני/אבי רוקח וכאן 11

נועה ארגמני שחולצה משבי חמאס אמרה לראש הממשלה נתניהו במהלך פגישתו עם משפחות חטופים אמש בוושינגטון כי אחד הדברים הכי קשים עבורה בשבי היה לשמוע אותו ברדיו אומר שהמלחמה תהיה ארוכה - כך לפי ארבעה מקורות שהשתתפו בפגישה או עודכנו בפרטיה.

המקורות ציינו שארגמני אמרה לנתניהו שאותה התבטאות שלו שהיא שמעה בעודה בשבי שברה אותה ופגעה לה בתקווה שהיא תזכה לראות את אמא שלה ותחזור הביתה ולא תמות בעזה.

ארגמני אמרה לנתניהו כי במהלך השבי היא "ראתה את המוות מול העיניים" כאשר שני חטופים שהיו עמה נהרגו. המקורות ציינו כי ארגמני הוסיפה "שצריך להחזיר את החטופים הביתה כמה שיותר מהר לפני שיהיה מאוחר מדי".

רה"מ בנימין נתניהו עם נועה ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, שיבא , 8 ביוני 2024. מעיין טואף, לשכת העיתונות הממשלתית
רה"מ בנימין נתניהו עם נועה ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, שיבא , 8 ביוני 2024/לשכת העיתונות הממשלתית, מעיין טואף

נציגי משפחות החטופים האמריקנים אמרו בפגישה עם נתניהו כי "בני המשפחה שלנו שנמצאים בשבי חמאס לא יכולים לחכות יותר ואתה צריך לסגור את העסקה עכשיו", כך לפי הודעה שפרסמו.

נציגי החטופים האמריקנים אמרו לנתניהו: "אתה על אדמת ארה"ב ואנחנו מצפים ממך לדבר על שמונת החטופים האמריקנים בנאום בקונגרס ולהודיע עוד השבוע שהגעת לעסקה להחזיר אותם הביתה. כל תוצאה אחרת תהיה כישלון של הביקןר שלך בארה"ב".

בפגישה השתתפו גם נציגים של פורום "גבורה" ו"תקווה" שמזוהים עם הימין ועם תומכי נתניהו וקראו לו לא להפסיק את המלחמה ולא לקדם את העסקה הנוכחית שעל השולחן, כך לפי שני מקורות שהשתתפו בפגישה.

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
רה"מ בנימין נתניהו עם נועה ארגמני ואביה יעקב ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, שיבא , 8 ביוני 2024. מעיין טואף, לשכת העיתונות הממשלתית
רה"מ בנימין נתניהו עם נועה ארגמני ואביה יעקב ארגמני לאחר שחרורה משבי חמאס, שיבא , 8 ביוני 2024/לשכת העיתונות הממשלתית, מעיין טואף

לקראת הגעתו של נתניהו הערב (שלישי) לווישנגטון, משפחות החטופים יקיימו מיצג ומסיבת עיתונאים סביב הקפיטול. "מה יכולים הורים לילד חטוף לחשוב כשהם שומעים על עוד חטופים שנחטפו בחיים ונרצחו בשבי?", נמסר ממטה משפחות החטופים. "נתניהו - חתום על העסקה. תחזיר אותם הביתה!"

בלשכת ראש הממשלה סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully