וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת גבר נמשתה מהים בחוף באשקלון, המשטרה פתחה בחקירה

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 15:09

גבר כבן 50 נמשה מהמים על ידי המצילים כשהוא חוסר הכרה ועם חפץ קשור לרגליו. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו אחרי שניסו לבצע בו פעולות החייאה. באירוע אחר, צעיר כבן 25 טבע למוות בחוף סמוך לקיבוץ שדות ים שמדרום לקיסריה

בווידאו: שני נערים חולצו מטביעה בים מול חוף בתל אביב/דוברות משטרת ישראל

גופת גבר כבן 50 נפלטה היום (שלישי) לחוף באשקלון, ונמשתה מהמים על ידי מצילים. צוותי מד"א שהגיעו לזירה ניסו לבצע בגבר פעולות החייאה אך הוא היה ללא רוח חיים והם נאלצו לקבוע את מותו. הגבר שנמשה מהמים נמצא עם חפץ קשור לרגליו, והמשטרה פתחה בחקירה ובודקים את כלל הכיוונים.

בתוך כך, מוקדם יותר היום טבע למוות צעיר כבן 25 סמוך לקיבוץ שדות ים שמדרום לקיסריה. צוות מד"א שהגיע לזירה ביצע בו פעולות החייאה במקום, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו.

"כשהגענו למקום נכנסו לחוף בעזרת אמבולנס 4 על 4 של מגן דוד אדום", אמר יוסף בוסקילה, חובש רפואת במד"א. "ראינו את הגבר שוכב על קו החוף כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שמשו אותו מהמים כשהוא מחוסר הכרה, מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עיסויים הנשמות ומתן תרופות כשבסופן נאלצנו לצערנו לקבוע את מותו".

גבר טבע למוות, חוף שדות ים, 23 ביולי 2024. תיעוד מבצעי, מד"א
צעיר טבע למוות מדרום לקיסריה/מד"א, תיעוד מבצעי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

ביום שבת טבעו שני אחים תושבי חורה בחוף צ'ארלס קלור בתל אביב, כאשר גופתו של האח הקטן בן ה-11 נמשתה מהמים ביום שבת המצב אנוש ומותו נקבע בבית החולים. במקביל נמשכו החיפושים אחר האח השני, נער בן 14, שגופתו אותרה לאחר כמה שעות.

בשבוע שעבר טבע גבר בן 30 בחוף מציצים בתל אביב. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב, כשהוא מונשם וחסר הכרה ומצבו קשה.

חובש בכיר בר בן זאב ופרמדיק מד"א עמר בר אור סיפרו כי "הגענו למקום וראינו את הגבר שוכב על קו החוף כשמצילי החוף מבצעים בו פעולות החייאה. הם סיפרו לנו שהם משו אותו מהים ובמהלך מתן הטיפול הרפואי ופעולות החייאה ניתן שוק חשמלי באמצעות מכשיר המפעם (דפיברילטור) וליבו חזר לפעום. קיבענו את הפצוע ללוח גב ופינינו את הפצוע בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך טיפול רפואי כשהוא מחוסר הכרה ומונשם ומצבו מוגדר קשה ויציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully