וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוהבת אותך, גיבור ישראל": הברכה המרגשת של רחל אדרי מאופקים לשוטר שהציל אותה

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 11:47

סנ"צ ארקדי שוסטר, שלחם באופקים במהלך שבת השחורה ואף ניהל את המו"מ עם המחבלים שהחזיקו את בני הזוג אדרי כבני ערובה בביתם, מונה למפקד תחנת העיירות. בהקלטה מרגשת ששלחה לו אדרי היא הודתה לו על הפעולה האמיצה בשבת השחורה: "האומץ והגבורה שלך זה משהו שתמיד אזכור"

בווידאו: אופקים: שוטרים מנסים לחלץ בני ערובה תחת ירי בלתי פוסק/דוברות משטרת ישראל

סגן ניצב ארקדי שוסטר ניהל בשבת השחורה קרבות פנים מול פנים עם מחבלי חמאס. כשנכנסו המחבלים אל ביתה של רחל אדרי מאופקים, ניהל איתם שוסטר במשך דקות ארוכות משא ומתן כדי שלא יפגעו בבני הערובה. ארקדי והשוטרים באופקים הצליחו פעם אחר פעם לנטרל מחבלים שטבחו בבני העיר.

ארקדי נחשב "לגיבור של העיר", ועכשיו החליטו מפקד המחוז ניצב אמיר כהן ומפקד מרחב נגב תת ניצב אפי שיימן למנותו למפקד תחנת העיירות. בטקס שנערך אתמול (שני) אמר מפקד המחוז כהן על ארקדי כי הוא גיבור שהציל את בני הערובה: "אתה מפקד מהאמיצים והנועזים שהכרתי. במתקפת הפתע ב-7 באוקטובר העמדת את חייך בסכנה פעם אחר פעם כשקני רובה קלצ'ניקוב של מחבלי חמאס מוכוונים ישירות לעברך מטווח אפס. ניהלת משא ומתן ארוך ומייגע עם המחבלים שהשתלטו על הבית באופקים כדי להציל את בני הערובה. עשית זאת בגבורה מבלי להניד עפעף עד לרגע ההסתערות".

סגן ניצב ארקדי שוסטר. דוברות משטרת ישראל
נחשב "לגיבור של העיר". סגן ניצב ארקדי שוסטר/דוברות משטרת ישראל

"אתה גיבור ישראל. תושייתך הצילה את בני הערובה ואפשרה ללוחמי הימ"מ את ההזדמנות המבצעית לחסל את המחבלים הארורים. בחרתי בך לפקד על תחנת עיירות משום שאתה מפקד מקצועי, ערכי, אמיץ וצנוע, ואין יותר מתאים ממך למשימה החשובה הזו - אני מאחל לך בהצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רחל מאופקים בהדלקת נר ראשון של חנוכה 07 בדצמבר 2023. ניב אהרונסון
שלחה ברכה מרגשת. רחל אדרי/ניב אהרונסון

הברכה של רחל

ארקדי קיבל גם הקלטה מרגשת מרחל אדרי עצמה, שהודתה לו על הפעולה האמיצה בשבת השחורה: "לארקדי היקר, אין לי מספיק מילים כדי להודות לך ולהודות עליך", אמרה אדרי בהקלטה. "האומץ והגבורה שלך, תוך סיכון חייך כדי להציל אותי ואת בעלי דוד זכרונו לברכה, זה משהו שתמיד אזכור ואעריך".

בהמשך בירכה אותו אדרי לרגל תפקידו החדש: "שמעתי שקיבלת תפקיד חדש כמפקד תחנת עיירות, אז מכאן אני רוצה לאחל לך המון הצלחה. בטוחה שתצעיד את התחנה לגבהים חדשים. אוהבת אותך המון גיבור ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully