וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עסקה בשלבים - גזר דין מוות לרוב החטופים"

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 9:29

"לחמאס אין שום כוונה להחזיר את החטופים אלא רק לחזור למשול וליצור כאוס תוך מימוש המטרה שלו - להשמיד את המדינה", כך אמר דודו של החטוף אבינתן אור ב-103fm. וטען כי "החלופה היא להפסיק את המו"מ, להודיע שלעולם לא תהיה איתו עסקה, ולמשול על עזה עד החזרתם"

מחאת הנשים להחזרת החטופות והחטופים ביחד עם משפחות החטופים חוסמות את אילון דרום./אדר איל Adar Eyal

שמעון אור, דודו של אבינתן אור שנמצא 291 ימים בשבי חמאס, התייחס הבוקר (שלישי) ב-103fm למגעים לעסקה. זאת, על רקע פגישתו הצפויה של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בבית הלבן.

"לגבי החזרת החטופים, כולנו מסכימים שתהיה חתירה למגע להחזרתם כמה שיותר מהר", אמר בפתח דבריו. עם זאת, הדגיש כי "על הדרך לא כולנו מסכימים. כשראיתי בתקשורת על כוונת ראש הממשלה לעשות עסקה בשלבים, אם באמת זה נכון - האדם הזה גוזר גזר דין מוות על רוב החטופים".

לדבריו, לחמאס אין שום כוונה להחזיר את החטופים אלא רק לחזור למשול וליצור כאוס תוך מימוש המטרה שלו - להשמיד את המדינה. זו מטרתו הדתית כי המקום הזה הוא קודש בשבילם. והוסיף כי "כל הדמיונות שנוכל לעשות פעימה אחת, ואחרי כן הכל יהיה בסדר, שמענו את זה ב־6 באוקטובר וראינו מה זה הכל יהיה בסדר, ראינו את זה אחרי הנסיגה מלבנון, אחרי גוש קטיף, ושום דבר לא היה בסדר".

קפלן. הפגנה בנושא בחירות עכשיו.. דנה רעני. Dana Reany, אתר רשמי
קפלן. הפגנה בנושא בחירות עכשיו./אתר רשמי, דנה רעני. Dana Reany

אור הוסיף כי "בשלב הראשון הם היו עם חרב על הצוואר. כאן, כבר בשלב הראשון הם מקבלים את כל מנופי הלחץ אליהם. זה ייקח שנים. הם משחקים איתנו. אנחנו לא מקבלים שמות, לא יודעים מי כן ומי לא. כשתהיה נסיגה ונבטל את היכולת שלנו בציר פילדלפי ומסדרון נצרים, זה כמו להתחיל מלחמה מחדש".

וטען כי "יש חלופה, אבל נתניהו פחדן. החלופה היא להפסיק את המשא ומתן עם חמאס, להודיע בצורה גלויה שלעולם לא תהיה איתו עסקה, ולהצהיר משילות על עזה עד החזרת החטופים. עצם שליחת המשלחת מאותת לעזתים שהחמאס יהיה הריבון ביום שאחרי. ראש הממשלה, חייב להיות לך אומץ, אם תמשיך לפחד ממה שאומרים ותמשיך לעשות פוליטיקה במקום מנהיגות, כולנו ניפול איתך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully