וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים הניחו צואת חיות ליד ביתו של אמסלם, שתקף: "בז לכם"

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 9:52

המפגינים הבריגו לכביש אסלות ובתוכם צואה של חיות, לדבריהם "במחאה על הסירחון העולה מההסתה של אמסלם". השר לא נשאר חייב ותקף: "האנרכיסטים הביאו את כל הרפש שלהם מהקיבוץ". בתוך כך, המשטרה עיכבה שני מפגינים ליד ביתו של שר החינוך יואב קיש

המשטרה עיכבה מפגינים מחוץ לביתו של השר קיש/אדר איל Adar Eyal

מפגינים נגד הממשלה הניחו הבוקר (שלישי) מיצג מחאה מול ביתו של השר דודי אמסלם במעלה אדומים. המפגינים הבריגו לכביש מול ביתו של אמסלם אסלות, ובתוכם צואה של חיות, לדבריהם "במחאה על הסירחון העולה מההסתה של אמסלם".

השר התייחס למחאה מול ביתו, וכתב ברשת X (טוויטר לשעבר) כי זו "המחאה האהובה על היועמ"שית. האנרכיסטים הביאו את כל הרפש שלהם מהקיבוץ, את הצואה של הפרות ושפכו במרכז הכביש מול הבית שלי תוך כדי קיבוע של האסלות על האספלט והשחתת הרכוש הציבורי".

"הם כבר הלכו, אבל את הנזקים השאירו כאן. מדוע תושבי מעלה אדומים אמורים לממן את זה מהארנונה שהם משלמים⁉️ אני בז לכם ולשכמותכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
המשטרה עיכבה שני מפגינים מול ביתו של השר יואב קיש, 23 ביולי 2024. אדר איל Adar Eyal, אתר רשמי
המשטרה עיכבה שני מפגינים מול ביתו של השר יואב קיש, 23 ביולי 2024/אתר רשמי, אדר איל Adar Eyal

בתוך כך, המשטרה עיכבה הבוקר שני מפגינים ליד ביתו של שר החינוך יואב קיש בהוד השרון, בחשד שהפרו את תנאי ההפגנה מול בית נבחר ציבור בהתאם לפסיקה, ובאופן המפר את איזון הראוי בין חופש המחאה לשמירה על הסדר הציבורי.

השוטרים שהגיעו למקום הסבירו למפגינים את תנאי ההפגנה, אך שניים מהם, שהיו מודעים לתנאים ובחרו להפר אותם, עוכבו כאמור לחקירה לאחר שלא נשמעו להנחיות השוטרים. בתום חקירתם ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם לבקש בהמשך את הארכת מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully