וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש מחבלים, ירו בי": הבדיחה שהקפיצה עשרות שוטרים באופקים

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 19:49

צעיר טלפן למשטרה ודיווח על ירי בשכונה בעיר הדרומית, מה שגרם להקפצה של כוחות שיטור רבים. כשהגיעו למקום והחלו בסריקות - התברר כי מדובר במתיחה של נער מהמרכז. המשטרה הצליחה למצוא את מיקומו של החשוד על פי איכון סלולרי, והוא הועבר לחקירה: "נמצה עימו את הדין"

ההלצה שהקפיצה עשרות שוטרים: צעיר דיווח על ירי מחבלים באופקים - לשווא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צעיר מאזור המרכז התקשר אתמול בצהריים (ראשון) למגן דוד אדום, ודיווח על ירי מחבלים בשכונה באופקים. המוקדנית העבירה את השיחה למשטרה במרחב הנגב, ומפקדת תחנת אופקים רפ"ק קרן טולדנו הקפיצה עשרות שוטרים אל המקום , יחד עם כוחות נוספים.

כשהגיעו הצוותים אל המקום החלו בסריקות אך לא מצאו דבר, ואז התברר כי מדובר במתיחה של נער מהמרכז. שוטרי תחנת אופקים המשיכו לחפש את המחבלים, אך הבינו כי ככל הנראה אין בדיווח דבר. לאחר איכון טלפוני התגלה כי השיחה הגיעה מאזור מרכז הארץ. השוטרים התקשרו אל המספר שהוביל אל אימו של הנער, שלא הבינה במה מדובר ואמרה כי הטלפון נמצא אצל בנה. במקביל, תושבים רבים מאופקים המצויים עוד בטראומה מאירועי 7 באוקטובר, גילו על הדיווח החלו להיכנס ללחץ ולהיסטריה.

מפקדת תחנת אופקים של המשטרה, האישה הראשונה בתפקיד בעוטף עזה, רפ"ק קרן טולדנו. דוברות משטרת ישראל
"תושבים מהעיר המצויים עוד בטראומה מאירועי 7 באוקטובר, גילו על הדיווח החלו להיכנס ללחץ". קרן טולדנו/דוברות משטרת ישראל

השוטרים הצליחו לאתר את מיקום הילד, מגיעים אליו והוא נלקח לחקירה. רפ"ק קרן טולדנו ממפקדת תחנת אופקים מסרה כי "אנחנו רוצים להעביר מסר לכולם. העיר אופקים עברה מתקפת טרור רצחנית כמו ערים נוספות. בשל כך, אנחנו מנסים להחזיר לתושבים את תחושת הביטחון במרחב הציבור יחד עם עיריית אופקים".

עוד הוסיפה ואמרה כי "אירועים מהסוג הזה פוגעים באופן קשה בתחושת הביטחון בטח שהם נעשים מתוך הלצה, המחוז הדרומי מגיע לכל אירוע בחירום ובשיגרה ולכן על כמה וכמה באירוע שכזה שמדובר בדיווח על מחבלים. פעלנו במהירות על ידי שליחת כוחות משטרה. אנחנו נמצה את הדין עם כל אדם שיפגע בעבודת המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully