וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחם שחיסל את המחבל בנתיב העשרה: "הוא זינק לעברי חמוש בסכין"

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 17:01

המפגע, אזרח קנדה, הגיע לשער הקיבוץ עם מכוניתו ויצא חמוש בסכין מהרכב. לאחר שהחייל הורה לו להפיל את נשקו, הוא החל לרוץ אליו ואל חברי כיתת הכוננות, תוך שצעק לעברם כי הם טובחים בעזה - וחוסל ע"י הלוחם: "למרות הטראומה שעבר היישוב ב-7 לעשירי והיום, נשוב לשגשג"

דברי הלוחם שחיסל את המחבל בנתיב העשרה/דובר צה"ל

לאחר שמוקדם יותר היום בוצע נסיון פיגוע במושב נתיב העשרה, הלוחם שחיסל את המחבל מדבר לראשונה. המפגע הגיע לשער המושב, וניסה לדקור את הנמצאים שם עם סכין. הוא נוטרל על ידי כוחות כיתת הכוננות. מחקירה ראשונית עלה שהמחבל הוא אזרח קנדה שהשכיר רכב והגיע לשער המושב, נבדק אם הוא הגיע לישראל היום. אין נפגעי גוף במקום, בת 61 נפגעת חרדה. כוחות ביטחון וצוותי רפואה הגיעו לזירה.

הלוחם סיפר ואמר כי "בשעה 11:13 הגיע לשער היישוב רכב לבן. הגעתי כדי לבדוק את הנהג, והוא יצא מהרכב חמוש בסכין. דרכתי את הנשק, והנחתי אותו להפיל את הסכין. הצטרפו אליי שניים מחברי כיתת הכוננות - המחבל זינק לעברי חמוש בסכין, ואנחנו ביצענו ירי לעברו. למרות הטראומה שעבר היישוב ב-7 לעשירי ולמרות האירוע היום, שבנו לביתינו ועוד נשוב ונשגשג כאן".

זירת פיגוע הדקירה בנתיב העשרה שבעוטף עזה.22.07.2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הגעתי כדי לבדוק את הנהג, והוא יצא מהרכב חמוש בסכין". המחבל מחוסל ליד רכבו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יו"ר המושב נתיב העשרה, איתי לוי בירך את תפעול האירוע ומסר כי, "כיתת הכוננות פעלה בהירואיות ובגבורה גדולה ועשו את מה שמוטל עליהם. אנחנו באזור מלחמה וחשוב להמשיך ולהקפיד על שמירת הכוחות באזור. לא נוריד את הכוננות באזור הכי מאוים במלחמה כ-300 מטרים בלבד מעזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully