וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל ניסה לדקור ישראלים במושב בעוטף עזה - ונוטרל

עודכן לאחרונה: 22.7.2024 / 13:29

המחבל הגיע לשער מושב נתיב העשרה, ניסה לדקור את חבר כיתת הכוננות עם סכין, ונוטרל על ידם. "כשהמחבל רץ לעברנו עם סכין", סיפר חבר כיתת הכוננות, "הוא צעק לעברינו 'אתם טובחים בעזה'". אין נפגעים בגוף, בת 61 נפגעת חרדה

תיעוד מזירת הפיגוע בשער קיבוץ נתיב העשרה/יניר יגנה

המשטרה מדווחת על ניסיון פיגוע היום (שני) במושב נתיב העשרה שבעוטף עזה. המפגע הגיע לשער המושב, וניסה לדקור את הנמצאים שם עם סכין. הוא נוטרל על ידי כוחות כיתת הכוננות. מחקירה ראשונית עלה שהמחבל הוא אזרח קנדה שהשכיר רכב והגיע לשער המושב, נבדק אם הוא הגיע לישראל היום. אין נפגעי גוף במקום, בת 61 נפגעת חרדה. כוחות ביטחון וצוותי רפואה הגיעו לזירה.

חבר כיתת הכוננות שנטרל את המחבל סיפר לחבריו על אותם הרגעים: "הגיע רכב לש"ג של הישוב, פרק עם סכין ביד ורץ לעברנו. ניסינו לעצור אותו, אבל הוא רץ עם הסכין במטרה לפגוע בנו, הוא צעק לעברנו 'אתם טובחים בעזה' ואז נטרלנו אותו".

זירת פיגוע הדקירה בנתיב העשרה שבעוטף עזה.22.07.2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המחבל המנוטרל בזירת הפיגוע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

זיו, רבש"צ נתיב העשרה, סיפר על רגע הפיגוע. "רכב אזרחי שהגיע לשער הישוב, החשוד פרק מהרכב כשבידו סכין. דיבר באנגלית עם השומרים, סירב לעצור למרות שהורו לו לעשות זאת. ברגע שהחל בריצה לעבר חברי כיתת הכוננות, נורה ונוטרל".

"כשהגענו למקום סיפרו לנו שמחבל שהגיע למקום ניסה לדקור ונוטרל ע"י כוחות הביטחון", סיפרו נועה אביטבול ויוסי סמגה, פראמדיקית וחובש רפואת חירום במד"א. "ביצענו סריקה באזור על מנת לוודא שאין נפגעים בגוף. אישה בת 61 שלקתה בחרדה טופלה במקום על ידי צוותי מד"א ולא נזקקה לפינוי לבית חולים".

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

תיעוד נטרול המחבל בפיגוע בשער מושב נתיב העשרה

נטרול המחבל בפיגוע בנתיב העשרה/ספק: תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מזכ"ל תנועת המושבים, עמית יפרח התייחס לפיגוע בנתיב העשרה. "רק לפני ימים בודדים אירחנו את נשיא המדינה, יצחק הרצוג והעלנו בפניו את הצורך העמוק בתגבור של כוחות הביטחון עבור התושבים והיום היה ניסיון שפל לבצע פיגוע במושב", מסר. "על מדינת ישראל לפעול כאן ועכשיו לחזק ולעבות את הביטחון של ישובי העוטף וגבול לבנון. אני מודה לרבש"צ המושב, לכיתת הכוננות ולנהלת המושב על האחריות כפי שפעלו בשבעה באוקטובר".

יו"ר המושב נתיב העשרה, איתי לוי סיפר, "כיתת הכוננות פעלה בהירואיות ובגבורה גדולה ועשו את מה שמוטל עליהם. אנחנו באזור מלחמה וחשוב להמשיך ולהקפיד על שמירת הכוחות באזור. לא נוריד את הכוננות באזור הכי מאוים במלחמה כ-300 מטרים בלבד מעזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully